تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
5
معاون وزیر راه:

۳۵۰ کیلومتر بزرگراه در خوزستان احداث می‌شود

  • کد خبر : 8639
  • 30 بهمن 1400 - 13:09
۳۵۰ کیلومتر بزرگراه در خوزستان احداث می‌شود
امیدجنوب- مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از احداث ۳۵۰ کیلومتر بزرگراه در قالب ۱۲ طرح ملی در خوزستان خبر داد.

خیرالله خادمی در حاشیه بازدید از پروژه‌های راهسازی خوزستان که امروز، ۳۰ بهمن ماه انجام شد، اظهار کرد: امروز به دعوت نمایندگان اهواز بازدید از پروژه‌های راهسازی خوزستان به ویژه در شهرستان اهواز در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، وی افزود: در خوزستان در قالب ۱۲ طرح ملی حدود ۳۵۰ کیلومتر مسیر بزرگراهی در حال اجرا است.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: با احداث این مسیرهای بزرگراهی عملا اتصال استان خوزستان به دیگر استان‌ها از جمله چهارمحال و بختیاری و کهکیلویه و بویراحمد و همچنین بخش‌هایی در درون استان، به بهترین شکل مهیا خواهد شد.

خادمی عنوان کرد: براساس برآوردهای انجام‌شده برای اتمام این ۳۵۰ کیلومتر مسیر بزرگراهی در خوزستان که در حال احداث است، حدود ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار موردنیاز است. همچنین مطالعات ۳۰۰ کیلومتر مسیر بزرگراهی دیگر نیز به اتمام رسیده است و براساس مصوبه هیات دولت در برنامه داریم تا این ۳۰۰ کیلومتر را به مناقصه ببریم.

وی ادامه داد: مجموعه این طرح حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و امیدواریم با تامین اعتبارات لازم بتوانیم ظرف مدت ۴ تا ۵ سال آینده این میزان مسیر بزرگراهی را در خوزستان اجرایی کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به بازدید از محورهای مواصلاتی شهر اهواز گفت: کنار گذر اهواز دارای چند تقاطع است که باید تکمیل شود. همچنین پل عنافچه نیز از دیگر طرح‌هایی است که باید تسریع و تکمیل شود.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=8639

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.