تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
4
در هفته دولت؛

۳۳۰ پروژه در خوزستان به بهره‌برداری رسید

  • کد خبر : 2425
  • 09 شهریور 1400 - 9:17
۳۳۰ پروژه در خوزستان به بهره‌برداری رسید
امید جنوب - ۳۳۰ پروژه در بخش های مختلف با صرف۲۰ هزارو ۴۸۰ میلیارد ریال به صورت ویدئو کنفرانس در مناطق مختلف استان خوزستان افتتاح شدند.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان عصر دوشنبه در آیین افتتاح پروژه های هفته دولت در سرسرای استانداری خوزستان که به صورت ارتباط تصویری برگزار شد گفت: به دلیل شرایط قرمز کرونا در استان امکان برگزاری مراسم افتتاح پروژه های هفته دولت همچون سال های گذشته نبود و برای رعایت کردن دستورالعمل های بهداشتی این مراسم به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

فاضل عبیات با بیان اینکه خدمات نظام جمهوری اسلامی باید دیده و منعکس شوند مجموع طرح های مورد بهره برداری در استان خوزستان به مناسبت هفته دولت را ۳۳۰ پروژه عنوان کرد و افزود:

از این تعداد ۶۰ پروژه ملی با اعتباری بالغ بر۱۳ هزار و ۲۲۰ میلیارد ریال و ۵۲ پروژه استانی با اعتباری بالغ بر۲۶ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال بهره برداری شدند.

وی اعتبار هزینه شده برای اجرای ۲۱۸ پروژه در بخش های مختلف در استان خوزستان را ۴۶ هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت:۱۶۲ پروژه در مناطق روستایی و ۱۶۸ پروژه در شهرهای استان اجرا شده است ضمن اینکه با افتتاح این پروژه ها چهار هزار فرصت شغلی در این استان فراهم شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان اظهار داشت:بیشترین طرح های اجرا شده به مناسبت هفته دولت در استان خوزستان از نظر میزان اعتبار هزینه شده از سوی سازمان جهاد کشاورزی ، شرکت برق منطقه ای و در جایگاه بعدی دانشگاه علوم پزشکی آبادان بودند.

عبیات ادامه داد: شرکت توزیع برق خوزستان با ۱۳۰ پروژه ، توزیع نیروی برق اهواز با ۳۱ پروژه و اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با ۲۸ پروژه بیشترین تعداد طرح‌ اجرا شده را به خود اختصاص دادند.

وی گفت: شهرستان کارون با ۴۹ پروژه ، آبادان با ۳۵ پروژه و اهواز با ۳۴ پروژه از نظر تعداد پروژه ها در رتبه های اول تا سوم قرار دارند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=2425

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.