تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
5
رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز:

۳۰ هزار دز واکسن کرونا برای خوزستان تامین شد

  • کد خبر : 1973
  • 31 مرداد 1400 - 11:14
۳۰ هزار دز واکسن کرونا برای خوزستان تامین شد
امید جنوب - رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به تامین ۳۰ هزار دز واکسن کرونا برای خوزستان گفت: استاندار خوزستان در گفت و گو با رییس جمهوری از طریق ویدئو کنفرانس سهمیه واکسن بیشتری برای این استان درخواست کرد که مورد موافقت قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، دکتر فرهاد ابول نژادیان شنبه شب در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: در هفته گذشته، پنج روز واکسن نداشتیم اما روز گذشته ۳۰ هزار دز واکسن وارد خوزستان شد اگرچه مرتبا از سوی وزارتخانه در حال پیگیری هستیم تا واکسن بیشتری تامین کنیم. 

وی در خصوص تاثیر تعطیلی های اخیر بر روند بیماری در استان افزود: اثر این تعطیلی ها در هفته آینده مشخص می شود اگرچه آمارها نشان می دهد که آهنگ بیماری در استان کندتر شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به افزایش ۶ و چهار درصدی موارد بیماری و بستری در استان گفت: امیدواریم اکنون به لحاظ وضعیت بیماری در قله باشیم تا در آینده شرایط بهتری از نظر بیماری در استان حاکم شود هر چند این موضوع به همراهی همه مردم بستگی دارد.

وی با بیان اینکه تلاش می کنیم واکسیناسیون را با سرعت بیشتری انجام دهیم افزود: اکنون واکسیناسیون افراد بالای ۳۸ سال در حال انجام است و امیدواریم با دریافت سهمیه بیشتر، افراد بیشتری را واکسینه کنیم.

پذیرش بیمار کرونایی در بیمارستان مهر اهواز

ابول نژادیان در خصوص ورود بیمارستان های خصوصی به چرخه پذیرش بیماران کرونایی نیز گفت: اکنون پذیرش بیمار کرونایی تنها در بیمارستان خصوصی مهر انجام می شود.

اکنون ۲۰ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۲ شهرستان نارنجی و پنج شهرستان زرد کرونایی هستند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=1973

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.