تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
3

۲مزرعه استخراج رمز ارز غیرمجاز در اهواز و باوی کشف شد

  • کد خبر : 11056
  • 01 خرداد 1401 - 14:00
۲مزرعه استخراج رمز ارز غیرمجاز در اهواز و باوی کشف شد
امیدجنوب- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: طی هفته جاری ۲مزرعه استخراج رمز ارز غیرمجاز در کلانشهر اهواز و شهرستان باوی کشف و جمع آوری شد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز مدیرعامل این شرکت با اشاره به ضرورت جمع آوری دستگاه های استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز اظهار داشت: با تلاش نیروی انتظامی و دستور مقام قضایی و در راستای کمک به پایداری شبکه، تعداد ۳۹ دستگاه ماینر غیرمجاز در روستای یکاویه سه شهرستان باوی کشف و ضبط شد.

عبدالحمید عباس شیاری افزود: ۱۵دستگاه ماینر مدل S۹ نیز با همکاری  نیروی انتظامی در منطقه عامری اهواز کشف و جمع آوری شد.

وی گفت: اختلاف هزینه برق مصرفی برای تولید رمزارز با قیمت جهانی و سود قابل توجه از این روش، باعث بکارگیری گسترده ماینرهای غیرمجاز شده که با تلاش نیروی انتظامی و دستگاه قضائی و همیاری مردم درحال شناسایی و جمع اوری این دستگاه ها هستیم.

عباس شیاری خاطر نشان کرد: مجموعه برق اهواز همواره با تمام توان خود در جهت برخورداری شهروندان از شبکه ای پایدار تلاش می کند و با اجرای طرحهای تاب آوری شبکه و مقابله با انشعاب های غیرمجاز و ساماندهی، در راستای اصلاح و توسعه بخش های فرسوده شبکه گام بر می دارد.

وی ادامه داد: از شهروندان انتظار داریم با رعایت الگوی مصرف و کمک به شناسائی دارندگان برق غیرمجاز و دستگاههای استخراج رمز ارز غیرقانونی ما را در برخورداری از شبکه پایدار و با ولتاژ کیفی یاری کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز تصریح کرد: همشهریان می‌توانند با همکاری در شناسایی و کشف دستگاه های ماینر غیرمجاز به حفظ پایداری شبکه برق و ارائه خدمات مطلوب کمک کرده و تا مبلغ ۲۰۰میلیون ریال جایزه نقدی دریافت کنند.

شهروندان می توانند برای اطلاع رسانی در خصوص ماینرهای غیرمجاز از طریق « اپلیکیشن برق من»،« سامانه اینترنتی www.tavanir.org.ir/samaat » و نیز با شماره گیری ۱۲۱ و ۱۵۲۱ جهت ثبت گزارش برای معرفی اماکن غیرمجاز استخراج رمز ارز اقدام کنند.

پول مجازی (بیت‌کوین)پیش از این با استفاده از رایانه‌های خانگی تولید می‌شد اما در سال‌های اخیر دستگاه‌های مخصوص استخراج این پول مجازی (ماینر) ساخته شده که واردات و استفاده از آنها در ایران غیرمجاز است.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=11056

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.