تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
7

۱۱ مدرسه آسیب دیده اندیکا بازسازی می‌شود

  • کد خبر : 4050
  • 19 مهر 1400 - 9:27
۱۱ مدرسه آسیب دیده اندیکا بازسازی می‌شود
امید جنوب - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با اشاره زلزله‌های اخیر خوزستان در منطقه اندیکا گفت: تا این لحظه حدود ۵۰ مدرسه بر اثر زلزله آسیب دیده که ۱۱ مدرسه دچار خسارات بیشتری شده است.

به گزارش خبرنگار امید جنوب ، علی قربانی امروز (یکشنبه) در بازدید از مدارس زلزله‌زده شهرستان اندیکا و بخش چلو، اظهار کرد: در پی وقوع زلزله اندیکا سعی کردیم از ساعات اولیه با تماس با اداره آموزش و پرورش عشایری و اداره شهرستان اندیکا در خصوص برآورد خسارات احتمالی وارد شده به مدارس اطلاعاتی به دست آوریم و در این راستا اکیپ‌های مختلفی برای بازدید از مدارس تشکیل شد.

وی گفت: تا این لحظه حدود ۵۰ مدرسه در منطقه آسیب دیده‌اند که به تعمیرات جزئی نیاز دارند و از امروز کار تعمیر آن‌ها آغاز خواهد شد و به کمک خیرین و بنیاد برکت امید است تا یک ماه آینده بازسازی انجام شود.

قربانی تصریح کرد: ۱۱ مدرسه دچار خسارات بیشتری شده که باید تخریب و مجدداً احداث شوند، این مدارس با توجه به اینکه مسیر و جاده ندارند، هماهنگ شده که با بالگرد برای آن‌ها کانکس ارسال شود برای روستاهایی که مسیر دارند نیز جهت احداث مدارس برنامه‌ریزی لازم صورت می‌گیرد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان خاطرنشان کرد: امروز نیز پنج کامیون از وسایل و امکانات مورد نیاز برای مدارس اندیکا که شامل میز و نیمکت، فایل، لوازم‌التحریر و … تحویل مدارس شد، تیم اداره کل نوسازی در منطقه حاضر است و سازمان نوسازی نیز پیگیر بازسازی و احداث مدارس است.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=4050

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.