تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
3
مدیر عامل شرکت گاز استان خوزستان:

۱۱۶ جایگاه سی.ان.جی در حال ارائه خدمات شبانه روزی به حمل و نقل جاده ای خوزستان است

  • کد خبر : 13171
  • 20 مرداد 1401 - 21:08
۱۱۶ جایگاه سی.ان.جی در حال ارائه خدمات شبانه روزی به حمل و نقل جاده ای خوزستان است
امید جنوب - نادر قلی زری میدانی مدیر عامل شرکت گاز استان خوزستان در گفتگو با روابط عمومی این شرکت از فعالیت 116 جایگاه سی.ان.جی به صورت شبانه روز برای تسهیل در ناوگان حمل و نقل جاده ای در استان خوزستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان خوزستان، نادر قلی زری میدانی مدیر عامل این شرکت عنوان کرد: با توجه به فعال شدن سامانه بارشی مونسون در استان خوزستان و جاری شدن روان آب و سیل در برخی نقاط این استان و ضرورت کمک های پشتیبانی در خصوص پایداری گازرسانی به جایگاه های سی.ان.جی، ۱۱۶ جایگاه سی.ان.جی در حال ارائه خدمات شبانه روزی به حمل و نقل جاده ای در خوزستان می باشد.

زری میدانی به بیان مطلب فوق افزود: میزان مصرف ۱۱۶ جایگاه سی.ان.جی در استان خوزستان از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۹۸ میلیون و ۹۹۳ متر مکعب گاز طبیعی بوده است که این مهم نشان از گرایش ناوگان حمل و نقل جاده ای به استفاده از سوخت گاز به جای سایر فرآورده های سوختی در استان می باشد.

مدیر عامل شرکت گاز استان خوزستان گفت: قیمت مناسب و عدم آلایندگی مخرب برای محیط زیست از جمله مواردی است که استفاده از این سوخت را برای حمل و نقل جاده ای در شرایط بهتری قرارداده است.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=13171

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.