تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
7

۱۰ کشته در تصادف زنجیره‌ای محور اهواز – خرمشهر

  • کد خبر : 6816
  • 04 دی 1400 - 11:10
۱۰ کشته در تصادف زنجیره‌ای محور اهواز – خرمشهر
امید جنوب- معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان از ۱۰ کشته و پنج مصدوم در تصادف زنجیره‌ای در محور اهواز- خرمشهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب، وی با تشریح این عملیات امداد و نجات، افزود: صبح امروز حوالی ساعت ۷:۷ پنج دستگاه خودرو از جمله یک مینی بوس و یک دستگاه کامیونت ایسوزو در محور اهواز-خرمشهر (جاده قدیم نیشکر میرزا کوچک خان) با یکدیگر برخورد کرده‌اند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان افزود: با توجه به شدت حادثه متاسفانه تاکنون ۱۰ نفر از سرنشینان مینی بوس و راننده ایسوزو فوت کرده‌اند و ۵ نفر نیز مصدوم شده اند.

وی با اشاره به حضور چهار تیم امداد و نجات در محل حادثه گفت: عملیات امدادرسانی به مصدومین کماکان با همکاری سایر عوامل امدادی ادامه دارد. 

مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از اعزام ۱۲ آمبولانس به محل حادثه تصادف زنجیره‌ای در محور اهواز- خرمشهر خبر داد.

عارف شرهانی در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: تصادف زنجیره‌ای خاور حامل بار گوسفند، رانا، پژو، پراید و کامیون که ساعت ۷:۰۷  امروز (۴ دی‌ماه) در جاده قدیم اهواز – خرمشهر رخ داد، منجر به واژگونی کامیون و سوختن خودروی رانا در آتش شد.

وی افزود: در پی این تصادف، ۱۲ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزم شدند. در این حادثه کارگران سرویس ایاب و ذهاب یک شرکت فوت شدند و تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ مجبور شدند تنها اجساد را حمل کنند.

مدیر روابط عمومی اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: تاکنون ۹ جسد توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به سردخانه انتقال داده شده‌اند. به پنج مصدوم نیز امدادرسانی در حال انجام است.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=6816

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.