تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
7

۱۰۰ درصد پزشکان عمومی و بیش از ۹۰ درصد پزشکان متخصص طرف قرارداد خوزستانی وارد طرح نسخه الکترونیک شدند

  • کد خبر : 10196
  • 28 فروردین 1401 - 23:01
۱۰۰ درصد پزشکان عمومی و بیش از ۹۰ درصد پزشکان متخصص طرف قرارداد خوزستانی وارد طرح نسخه الکترونیک شدند
امید جنوب _ مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان در زمینه نسخه الکترونیک پیشرو خواهد بود

به گزارش امید جنوب ، به نقل از اداره روابط عمومی مدیریت درمان استان خوزستان دکتر محمد لیراوی گفت: باتوجه به شیوع بیماری کرونا و عدم برگزاری دوره های بازآموزی داروسازان ، خواهان  تمدید پروانه داروسازان طرف قرارداد در سامانه های سازمان  شد.

وی به الکترونیکی شدن نسخ اشاره کرد و گفت:  با توجه به دستورالعمل سازمان تامین اجتماعی مبنی بر عدم پذیرش نسخ کاغذی از تاریخ یک اردیبهشت ۱۴۰۱ متاسفانه تعدادی از پزشکان متخصص هنوز به سمت نسخه الکترونیکی پیش نرفته اند و این خود به شکل چالش جدیدی برای بیماران و داروخانه ها درآمده است .

دبیر انجمن داروسازان خوزستان به مشکلات فنی وب سرویس API تامین اجتماعی اشاره کرد وگفت: با توجه به اینکه مقرر است از اول اردیبهشت نسخه پیچی از طریق API صورت  گیرد هنوز مشکلاتی در داروخانه ها وجود دارد. از این روخواهان بررسی مسائل و مشکلات و ارائه راه حل های لازم جهت خدمت رسانی بهینه به بیمه شدگان هستیم.

دکتر امیرحسین بنی احمد مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان ضمن تشکر از دبیر انجمن داروسازان بدلیل حضور و پیگیری مجدانه مشکلات داروسازان گفت:مشکلات مربوط به تغییر  روش ارسال نسخ به سامانه های سازمان و تمرکز بر روش ارسال با API در اردیبهشت ماه در خدمت رسانی به بیمه شدگان حائز اهمیت استمدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان در خصوص سیستم API افزود مسائل و مشکلات داروخانه ها به سازمان انعکاس داده شد و پیگیر هستیم تا ان شاء الله از اول اردیبهشت نسخه نویسی و  نسخه پیچی الکترونیک بصورت کامل انجام گیرد.

دکتر امیر حسین بنی احمد در پایان ضمن تشکر از خدمات همکاران داروساز در جهت هماهنگی هرچه بهتر با پروسه الکترونیکی شدن نسخه ها گفت: راهکارها و طرح های حمایتی در جهت پیوستن پزشکانی که تا کنون وارد این طرح نشده اند در دستور کار قرار دارد.

وی گفت : تا کنون ۱۰۰ درصد از پزشکان عمومی طرف قراراداد ، بیش از ۹۰ درصد از پزشکان متخصص طرف قرارداد وصد درصد درمانگاههای خصوصی طرف قرارداد وارد این طرح شدند که جا دارد از تمامی این عزیزان تقدیر و تشکر گردد .

وی اظهار امیدواری کرد که ان شاءالله مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان در زمینه نسخه الکترونیک نیز مانند سایر موارد در درمان ، جزء استانهای پیشرو کشور خواهد .

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=10196

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.