تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
3
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی:

یک درصد از سهم آلایندگی به شهرداری پرداخت می شود

  • کد خبر : 3736
  • 12 مهر 1400 - 11:46
یک درصد از سهم آلایندگی به شهرداری پرداخت می شود
امید جنوب - مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در آیین معارفه رضا امینی شهردار اهواز گفت: آرزوی مردم استان این بود که خوزستانی ها در بدنه دولت سهم داشته که خوشبختانه در این دولت ۲ نفر از معاونین رئیس جمهور خوزستانی هستند.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در آیین معارفه رضا امینی شهردار اهواز گفت: آرزوی مردم استان این بود که خوزستانی ها در بدنه دولت سهم داشته که خوشبختانه در این دولت ۲ نفر از معاونین رئیس جمهور خوزستانی هستند.
وی گفت:رئیس و نایب رئیس ۲ کمیسیون از مجلس از نمایندگان خوزستان هستند که نشانگر وحدت مدیران است. باید با همراهی و همدلی بیشتر مسئولان، امید را به مردم برگردانیم.

یوسفی افزود: زمانی در اهواز به هنگام بارندگی و مشکلات ناشی از آن ادارات همدیگر را متهم می کردند ولی در حال حاضر با پیگیری نماینده ولی فقیه و استاندار خوزستان، دستگاه های مربوطه پا به پای هم کار می‌کنند تا مشکلات این حوزه را برطرف کنند.
وی افزود: برای پرداخت حق آلایندگی که جزو مطالبات و حق قانونی مردم است، با تلاش‌های صورت گرفته و پیگیری در کمیسیون تلفیق بودجه مجلس، یک درصد از حق آلایندگی که مقرر بود به محیط زیست پرداخت شود به حساب شهرداری ها واریز می شود که این‌میزان برای بعضی شهرهای جنوبی به چند ده میلیارد تومان می‌رسد.

یوسفی تاکید کرد: افتخار می‌کنم که عضو کوچکی از بدنه شهرداری اهواز بودم چرا که نیروهای این سازمان قشری زحمت کش هستند که باید به آنها اعتماد کرد.

یوسفی همچنین درخصوص تبدیل وضعیت کارکنان شهردار ی اهواز گفت: کارکنان شهرداری همواره در خط اول خدمت هستند و با وجود این موضوع همه باید از نظر قرارداد وضعیت یکسانی داشته باشند.

وی ادامه داد: به همین منظور مقرر شد ظرف سه ماه آیین نامه استخدامی نیروهای شهرداری اجرایی شود که به دلیل جابجایی دولت به تعویق افتاد و در تلاش هستیم هرچه زودتر این مهم انجام شود.

وی تاکید کرد: مناطق محروم و حاشیه شهر را نمی‌توان با اعتبارات شهرداری اهواز سر و سامان داد.
در ادامه مجتبی یوسفی گفت: با پیگیری‌هاو تلاش در مجلس ،اعتباری بالغ بر یک هزار و ۷۵۰ میلیارد تومان به پروژه های فاضلاب تخصیص یافت که با آورده قرارگاه خاتم الانبیا این رقم به بیش از ۲ هزار میلیارد تومان می‌رسد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=3736

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.