تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
10

گفتگو و تبادل نظر نخبگان علمی و پژوهشی استانی در غرفه اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان

  • کد خبر : 7066
  • 11 دی 1400 - 11:21
گفتگو و تبادل نظر نخبگان علمی و پژوهشی استانی در غرفه اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان
امید جنوب- در دومین روز نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری، غرفه اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان میزبان مقامات استانی و نخبگان علمی و پژوهشی برای گفتگو و تبادل نظر به منظور توسعه همکارهای علمی و پژوهشی بود.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، در جریان دومین و سومین روز برگزاری نمایشگاه دستاورهای پژوهشی و فناوری استاندار ویژه خوزستان و دیگر مسئولین استانی ضمن بازدید از غرفه‌ی این اداره کل، از دستاورهای پژوهشی و فناورهای منطقه ویژه اقتصادی در حوزه‌های تحقیقاتی و بازطراحی، ساخت و تولید قطعات حساس تجهیزات استراتژیک آگاه شدند.
صادق خلیلیان استاندارویژه خوزستان و هیأت همراه در جریان بازدید از این نمایشگاه با حضور در غرفه اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با توضیحات کارشناسان فنی مجتمع بندری امام خمینی(ره) از دستاوردهای این اداره کل در حوزه‌های فنی و پژوهشی مطلع شد.
همچنین مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان در جریان بازدید غرفه‌ی این اداره کل بر توسعه همکاری‌ بین‌بخشی و رایزنی با مراکز علمی و اقتصادی خوزستان با هدف تأمین نیازمندی‌های پژوهشی و تجهیزاتی تأکید و پیشنهادهایی در این خصوص ارائه کرد.
در جریان این دیدارها همچنین بازدیدکنندگان با توضیحات ارائه شده توسط کارشناسان فنی ضمن آشنایی با ویژگی‌ها و مزایای منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) و نقش آن در بازرگانی و زنجیره جابجایی کالا، با دستاوردهای این بندر بزرگ تجاری در نوآوری و بازطراحی و ساخت و تولید قطعات تجهیزات خشکی و دریایی آشنا شدند.
روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان
منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره)

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=7066

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.