تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
6
فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد استانی مدیریت کرونا خبر داد

گسترش دلتا در سراسر خوزستان / کاهش رعایت پروتکل‌ها به ۵۰ درصد

  • کد خبر : 1351
  • 18 مرداد 1400 - 19:35
گسترش دلتا در سراسر خوزستان / کاهش رعایت پروتکل‌ها به ۵۰ درصد
امید جنوب - فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: ویروس دلتا در سطح خوزستان گسترش یافته و میزان مراجعه، مبتلایان و فوتی‌ها افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، ولی‌اله حیاتی در نشست قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (۱۸ مردادماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: با کمال تاسف میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان خوزستان به ۵۰ درصد رسیده که زنگ خطری برای افزایش موارد ابتلا به کرونا و مرگ و میر است.

وی افزود: بنابراین از مردم تقاضا داریم پروتکل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و پرهیز از حضور در اجتماعات را جدی بگیرند.

فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: شرایط خوزستان بسیار شکننده است. اکنون ویروس دلتا در سطح خوزستان گسترش یافته و میزان مراجعه، مبتلایان و فوتی‌ها  افزایش یافته است.

وی بیان کرد: تمام محدودیت‌های کرونایی بر اساس رنگ‌بندی شهرها با قدرت و شدت بیشتری در سراسر استان خوزستان اعمال می‌شود. محدودیت فعالیت اصناف، محدودیت حضور کارکنان در محیط‌های کاری و ورود و خروج به شهرهای قرمز و نارنجی نیز با قدرت بیشتری اعمال می‌شود.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=1351

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.