تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
5

گردهمایی بزرگ تجدید میثاق کارکنان صنعت نفت جنوب با ولایت و انقلاب برگزار شد

  • کد خبر : 14512
  • 26 مهر 1401 - 11:14
گردهمایی بزرگ تجدید میثاق کارکنان صنعت نفت جنوب با ولایت و انقلاب برگزار شد
امید جنوب - عذاری اهوازی گفت: کارکنان صنعت نفت و شرکت نفت و گاز اروندان با شرکت در این گردهمایی تجدید میثاق خود با آرمان های امام(ره)، انقلاب و ولایت را اعلام داشته و با محکومیت اغتشاشات و نا امنی های اخیر، حمایت خود را از نیروی امنیتی و انتظامی ابراز دارند.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان؛ صبح امروز(دوشنبه ۲۵ مهر ماه ۱۴۰۱)، تجمع پرشور کارکنان صنعت نفت جنوب، شامل شرکت های نفت و گاز اروندان، ملی مناطق نفتخیز جنوب، ملی حفاری ایران، بهداشت و درمان صنعت نفت، خطوط لوله و مخابرات و شرکت گاز استان خوزستان در محکومیت فتنه و اغتشاشات و تجدید میثاق با ولایت و انقلاب در سالن امام رضا(ع) شهرک نفت اهواز برگزار شد.

این برنامه با همخوانی سرود انقلابی سلام فرمانده آغاز شد، و در ادامه سرهنگ حسن باقری فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت جنوب با یاد و تکریم شهدای مدافع حرم و اشاره به مظلومیت شهدای امنیت در حوادث اخیر بیان داشت: تشکر و قدردانی دارم از کارکنان صنعت نفت کشور، زحمت کشان خط مقدم تولید و اقتصاد که امروز با بصیرت و ولایت مداری خود در جبهه تبیین و رد فتنه ها نیز نقش آفرینی کرده و با پیش قدمی و پیشنهاد خود داوطلبانه در این جمع پر شور حضور بهم رساندن، حضور آگاهانه ای که برای تجدید بیعت با امامین انقلاب و سر دادن فریاد “ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند” شکل گرفته است.

مهندس دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب سخنران بعدی این گردهمایی بود که در ابتدا با قدردانی از زحمات انجام شده بسیجیان و کارکنان صنعت نفت در پشتیبانی از حماسه اربعین حسینی ابراز امیدواری کرد هر ساله این پدیده ارزشمند پرشکوه تر برگزار شود.

وی در ادامه ابراز داشت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران از راه و مسلک انبیاء و پیامبران به رهبری خمینی کبیر(ره) شکل گرفت و بارقه ایی از امید انسانیت و حاکمیت معنویت در دل انسان های بیدار شکل داد. کلام واحد انبیاء الهی آن بود که انسان هایی که در راه خدا باشند فاصله ایی میانشان نیست، این بود که استکبار را به هراس انداخت که اگر این انقلاب استکبار را به هراس نمی انداخت جای تعجب بود.

ما هنگامی سطح دشمن شناسی خود را بالا ببریم، میبینیم که دشمن تمام قد در حال جنگ با ام القری اسلام، جمهوری اسلامی ایران است، استکبار از اول این انقلاب خدعه کرد و همه این نیرنگ ها تاکنون نابود شد. میلیاردها دلار هزینه اثر گذاری در افکار مردم ما میکنند، فضای مجازی کشور را سازمان یافته مدیریت و جهت دهی میکنند. که این تفرقه افکنی های دشمن بی شک با اتحاد آحاد ملت و وحدت کلمه که از روز اول نماد انقلاب ما بود خنثی خواهد کرد.

دانشی ادامه داد: بر ما واجب است تقدیر و تشکر کنیم از کسانی که برای ما امنیت ساز هستند که در این حوادث تلخ اخیر این نیروهای انتظامی و امنیتی مظلوم واقع شدند.

وی بیان داشت: نخواهیم گذاشت به انقلابی که ثمره خون هزاران شهید است ضربه ای وارد شود و آن زمان که مخلصانه پای کار باشیم و از زیر چتر ولایت خارج نشویم این امر تحقق پیدا خواهد کرد.

در ادامه این تجمع انقلابی سردار نعمت الله باقری جانشین سپاه حضرت ولیعصر خوزستان به ایراد سخنرانی پرداخت. 
سردار باقری با ابراز تشکر از زحمات صنعت نفت در جبهه اقتصادی بیان داشت: این زحمات مدیران و‌ کارکنان صنعت نفت بود که با موفقیت توانستیم تولید و صادرات نفت کشور را در این شرایط تحریمی سرپا و‌ جاری نگهداریم.
سردار باقری گفت: پس از ۴۳ سال شکست نقشه های دشمن امروز آنها میدانند در حوزه سخت یارای مقابله ندارند و رویکرد اصلی آنها جنگ نرم، جنگ شناختی و ترکیبی شده که اثر گذاری بیشتر و طولانی مدت تر دارد.

در حاشیه این مراسم، مهندس عبدالله عذاری اهوازی، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان در گفتگویی با رسانه ها اظهار داشت: کارکنان صنعت نفت و شرکت نفت و گاز اروندان با شرکت در این گردهمایی تجدید میثاق خود با آرمان های امام(ره)، انقلاب و ولایت را اعلام داشته و با محکومیت اغتشاشات و نا امنی های اخیر، حمایت خود را از نیروی امنیتی و انتظامی ابراز دارند.

در انتهای این گردهمایی آیین تکریم و تجلیل از خادمان مواکب صنعت نفت جنوب در پشتیبانی از حماسه اربعین حسینی برگزار شد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=14512

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.