تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
5

گامِ سبز نیشکر در پاسداشت شهدا

  • کد خبر : 9331
  • 21 اسفند 1400 - 10:06
گامِ سبز نیشکر در پاسداشت شهدا
امید جنوب - گامِ سبز نیشکر در پاسداشت شهدا

به گزارش امید جنوب ، به نقل از روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، در این مراسم که مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، فرماندار شهرستان کارون، فرمانده سپاه کارون، رییس دادگستری، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کارون و جمعی از مدیران شهرستانی حضور داشتند، عملیات کاشت ۵۷۰ اصله نهال اکالیپتوس به یاد ۵۷۰ شهید شهرستان کارون آغاز شد.

در این مراسم، دکتر عبدعلی ناصری، نهالستان شهدا را گامی در جهت پاسداشت شهیدان و ترویج فرهنگ درختکاری عنوان کرد و تاکید کرد: غرس نهال به یاد و نام شهدا، گامی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

اخیرا نیز صنعت نیشکر با پیوستن به پویش ملی ایران سرسبز، گامی مهم در جهت صیانت از منابع طبیعی و ترویج فرهنگ ایثار برداشته است. بر اساس این پویش، به منظور راه‌اندازی یک نهضت فراگیر درختکاری و داشتن خوزستانی سرسبز، به یاد هر شهید هزار درخت کاشته می‌شود.

در سال جاری ۲۲۳ هزار اصله نهال مثمر و غیرمثمر در راستای صیانت از منابع طبیعی و زراعت چوب در واحدهای نیشکری کاشته می‌شود.

روز گذشته نیز عملیات درختکاری و توسعه کمربند سبز حاشیه جاده اهواز به خرمشهر به طول ۳۰ کیلومتر در راستای پویش ایران سرسبز و توسعه فضای سبز محیط پیرامونی واحدهای نیشکری آغاز شد.

شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی تاکنون بیش از چهار میلیون اصله نهال در کشت و صنعت‌های نیشکری کاشته که این میزان با پیوستن این شرکت به پویش ملی ایران سرسبز افزایش می‌یابد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=9331

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.