تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
5

کودکان زیر ۵ سال هر چه سریع‌تر واکسن سرخک دریافت کنند

  • کد خبر : 9820
  • 17 فروردین 1401 - 10:44
کودکان زیر ۵ سال هر چه سریع‌تر واکسن سرخک دریافت کنند
امید جنوب - والدین کودکان زیر ۵ سال که هنوز کودکان شان واکسن سرخک را دریافت نکرده اند جهت ایمن سازی فرزندانشان در برابر این بیماری هرچه سریع‌تر اقدام به تزریق واکسن سرخک جهت کودکان خود نمایند.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب، فیض اله دیناروند رئیس مرکز بهداشت شوش گفت: با توجه به شیوع سرخک در یکی از کشور‌های همسایه شرقی کشور و ورود مهاجران به درون مرز‌های ایران و احتمال انتقال این مهاجران به سایر استان‌ها از جمله خوزستان، لازم است در این زمینه حساسیت بیشتری داشته باشیم.

دیناروند می گوید: والدین کودکان زیر ۵ سال که هنوز کودکان شان واکسن سرخک را دریافت نکرده اند جهت ایمن سازی فرزندانشان در برابر این بیماری هرچه سریع‌تر با مراجعه به خانه‌های بهداشت، پایگاه‌های سلامت شهری و روستایی و مراکز خدمات جامع سلامت اقدام به تزریق واکسن سرخک جهت کودکان خود نمایند.

به گفته او واکسیناسیون تمام کودکان زیر ۵ سال علیه سرخک ضرورت نداردفقط والدین کودکانی که هنوز در برابر سرخک واکسینه نشده‌اند به مراکز بهداشتی درمانی مراجعه کنند.

افرادی که فرزند زیر ۵ سال دارند و به هر دلیلی واکسیناسیون سرخک فرزندشان را انجام نداده اند، به تاخیر انداخته اند یا مطمئن نیستند که انجام داده اند یا نه، به مراکز بهداشتی، درمانی مراجعه کنند و از این که فرزندشان نیاز به واکسن دارد یا نه مطمئن شوند

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=9820

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.