تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
4

کمی صبور باشیم

  • کد خبر : 6578
  • 29 آذر 1400 - 1:14
کمی صبور باشیم
امید جنوب-سالهاست که شهر اهواز از بی تدبیری و عدم انجام کار اصولی آسیب دیده است نمونه این امر را می توان در پروژه های ناتمام مانند قطارشهری، تقاطع های غیر هم سطح، ضعف و کمبود آسفالت ...

به قلم فرشاد صفرزاده: سالهاست که شهر اهواز از بی تدبیری و عدم انجام کار اصولی آسیب دیده است نمونه این امر را می توان در پروژه های ناتمام مانند قطارشهری، تقاطع های غیر هم سطح، ضعف و کمبود آسفالت، همچنین یکی از مهمترین معضل های اهواز پس زدگی فاضلاب و دفع آب های سطحی می باشد.

پروژه هایی که در ابتدا خیلی زیبا با ویترین های قشنگ به نمایش همگان در آمد اما پس از مدتی بلای جان شهروندان اهوازی شده اند قطار شهری که میلیاردها تومان پول صرف آن شد و همچنان در پله اول مانده، تقاطع هایی که قرار بود روان کننده ترافیک باشند اکنون مسبب ترافیک شده اند و فاضلابی که مشخص نیست کی و چه زمانی چاره ای برای آن داشته اند، محله های کم برخورداری که حتی از نعمت آسفالت محروم مانده و ساکنین آن در بدترین شرایط در حال زندگی هستند و بسیاری مشکلات دیگر که گریبان گیر شهر اهواز شده اند .

این درد و بغض ها سال هاست در گلوی مردم اهواز آن ها را می رنجاند شهردارها یکی پس از دیگری آمدند و رفتند با تمام تلاش ها و اقداماتی که کردند هیچ کدام نتوانستند یک بار برای همیشه مشکلات اساسی اهواز را حل کنند؛ اما اکنون با روی کار آمدن یک دولت مردمی، انقلابی و جهادی همت ویژه ای برای رفع مشکلات اهواز در سطح ملی با توجه به نگاه خاص مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری به خوزستان و اهواز ایجاد شده است و با حضور شهرداری که سالیان سال در سطح اول مدیریتی یکی از استان های مهم کشور حضور داشته امیدوارم تحول و تغییر بزرگ در شهر اهواز و رفع مشکلات آن صورت گیرد.

حضور رضا امینی در مدیریت شهری اهواز را می توانیم اولین نشانه ی تغییر بدانیم و آن را به فال نیک بگیریم بدون اینکه از ایشان انتظار مجعزه داشته باشیم، مشکلاتی که سال ها روی هم انباشت شده اند با تلاش های یک الی دو ماهه حل نخواهند شد به راستی انتظار ما این است که در مدت کوتاه این مشکلات رفع شوند؟ چگونه انتظار داریم فاضلابی که ۴۰ سال، قطار شهری که۱۵ سال درست نشده در یک مدت کوتاه ۳ ماهه حل شوند؟ مطمینا اگر صبور باشیم با توجه به عزم راسخی که در شهرداری ایجاد شده است مشکلات یکی پس از دیگری حل خواهند شد.

تلاش ها آغاز شده اما راه طولانی است مطمئنا اگر شهروندان و به ویژه رسانه های استان و اهواز کمی صبر داشته باشند همانگونه که خداوند در قرآن کریم می فرمایید: 《یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ اسْتَعِینُواْ بِالصَّبْرِ وَالصَّلاَهِ إِنَّ اللّهَ مَعَ الصَّابِرِی》در نهایت به نتیجه ای خواهیم رسید که همگی رضایت داشته باشیم.

در پایان توجه داشته باشیم که شهردار اهواز بارها اذعان کرده است که تنها برای انجام کار و مفید بودن آمده نه برای اینکه بر کرسی شهرداری بنشیند، اطمینان داشته باشیم اگر صبر داشته و به تیم مدیریتی جدید که در شهرداری قرار گرفته اند فرصت دهیم مطمینا رضا امینی در خاطر شهروندان اهواز ماندگار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=6578

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 1
  1. I blog frequently and I seriously thank you for your content. Your article has truly peaked my interest. I’m going to bookmark your site and keep checking for new details about once a week. I opted in for your RSS feed too.

    https://resistanceschool.info/nikon-d850-vs-canon-90d-comparison/

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.