تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024
5
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی:

کمک به توسعه اهواز همانند عبادت است

  • کد خبر : 12226
  • 13 تیر 1401 - 17:32
کمک به توسعه اهواز همانند عبادت است
امید جنوب - نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: کمک به اهواز در راستای توسعه و تقویت زیرساخت‌های فعلی مانند عبادت است.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی امروز دوشنبه_ سیزدهم تیرماه_ با حضور در غرفه شهرداری اهواز در نمایشگاه شهرهای خواهر خوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران، اظهار کرد: خوزستان استانی بسیار مظلوم و همواره مورد توجه ما است این شهر با مقاومت تمام در جنگ تحمیلی ایستادگی کرد و اجازه نداد یک وجب از خاک ایران به دست دشمن بیافتد که بسیار ارزشمند است.

وی افزود: معتقدتم که کمک به اهواز در راستای توسعه و تقویت زیرساخت‌های فعلی مانند عبادت است. باید به آلودگی‌هایی اهواز رسیدگی کرد

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم توجه به عمران شهری کلانشهر اهواز گفت: شنیده‌ام که اهواز اخیراً در زمینه عمران پیشرفت خوبی داشته ولی نیاز به توجه بیشتر است؛ چه بسا که نمایندگان خوب و منابع بسیاری هم در این شهر وجود دارد و خدای ناکرده نباید شاهد اتفاقی که در آبادان پیش آمد، باشیم.

موسوی تصریح کرد: مدیریت شهری اهواز باید دا راستای رفع تعارض منافعی تلاش کند ما از طریق مجلس شورای اسلامی برای اجرای برنامه‌های شهرداری اهواز اعلام آمادگی خود را اعلام می‌داریم.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=12226

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.