تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
32
شهردار اهواز:

کلانشهر اهواز نیاز به یک هویت تازه دفاع مقدسی دارد

  • کد خبر : 744
  • 04 مرداد 1400 - 11:46
کلانشهر اهواز نیاز به یک هویت تازه دفاع مقدسی دارد
امید جنوب - کلانشهر اهواز نیاز به یک هویت تازه دفاع مقدسی دارد

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، «ابراهیم نوشادی» شهردار اهواز  با حضور در دفتر سرهنگ پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ضمن تبریک انتصاب وی، با ایشان دیدار و گفتگو کرد.

نوشادی در ابتدای این دیدار، به  تولید محتوای فاخر در حوزه ایثار، جهاد و شهادت تاکید کرد و اظهار داشت: ضمن تقدیر از زحمات همه شهرداران گذشته باید اعتراف کنیم که نتوانستیم شهر اهواز را به عنوان مقر فرماندهی جنگ به گونه‌ای طراحی و معرفی کنیم که شایسته پایتخت دفاع مقدس و دروازه ورود تشییع باشد.

شهردار اهواز در ادامه از تشکیل یک کارگروه با عنوان اهواز پایتخت دفاع مقدس خبر داد و افزود: جلسات مستمر هفتگی و هم افزایی دستگاههای دولتی و شرکتها و همچنین دعوت از نخبگان می تواند ما را در پیشبرد اهدافمان که همانا رسیدن به هویت اصلی شهر اهواز است، یاری کند.

نوشادی در پایان صحبتهای خود ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را یکی از مهمترین وظایف و ماموریتهای مدیریت شهری دانست و خاطر نشان کرد: شک نداریم با حضور سرهنگ حاجتی که نگاهی فرهنگی، اجتماعی و اصولی به حوزه دفاع مقدس خواهند داشت اتفاقات خوبی در سطح شهر اهواز و استان خوزستان خواهد افتاد و ما نیز آماده همکاری همه جانبه‌ در این حوزه هستیم.

سرهنگ حاجتی نیز ضمن تقدیر از حضور شهردار اهواز و معاونین وی در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان بیان داشت: هر شهرداری که برای دفاع مقدس و آرمان بلند شهدا قدمی بردارد، نامش برای همیشه تاریخ در ذهن مردم این شهر و استان ماندگار خواهد شد و چه سعادتی بالاتر از این که نام کسی برای فرهنگ شهادت بر زبان ها جاری باشد.

وی در پایان از «ابراهیم نوشادی» خواست که با همت همه جوانان و مدیران جهادی و انقلابی مجموعه شهرداری اهواز شاهد یک تحول بنیادین و اساسی در ورودی ها و مرکز شهر اهواز باشیم به گونه ای که هر عزیزی از هر نقطه کشور وارد این شهر می شود به خوبی حس کند که وارد پایتخت دفاع مقدس شده است.

در پایان این نشست که با تقدیم پرچمی متبرک به نام امیرالمومنین(ع) به سرهنگ حاجتی همراه بود، مقرر شد تفاهم نامه مشترکی در همه زمینه ها از جمله سهم مشارکت شهرداری اهواز در ساخت و تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان در اهواز منعقد شود.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=744

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.