تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
3
پس از دریافت مجوز حضور در مدارس؛

کلاس اولی‌ها حداقل یک روز در هفته به مدرسه می‌روند

  • کد خبر : 4212
  • 20 مهر 1400 - 11:59
کلاس اولی‌ها حداقل یک روز در هفته به مدرسه می‌روند
امید جنوب - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان این‌که فعلا آموزش همه دانش آموزان به جز عشایری و روستایی غیرحضوری است، گفت: قرار است دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی بعد از گرفتن مجوز حضور در کلاس، حداقل هفته‌ای یک روز در مدرسه حضور داشته باشند.

کوروش مودت در گفت‌وگو با خبرنگاران ، اظهارکرد: فعلا آموزش همه دانش‌آموزان به صورت غیرحضوری است، به جز دانش‌آموزان عشایری و روستایی که به صورت حضوری تحصیل می‌کنند.

وی در خصوص آموزش دانش‌آموزان کلاس اولی، افزود: قرار است دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی بعد از گرفتن مجوز حضور در کلاس، حداقل هفته‌ای یک روز در مدرسه حضور داشته باشند. مدیر مدرسه پس از دریافت مجوز از اداره، زمان حضوری بودن آموزش را اعلام می‌کند و بر اساس آمار دانش‌آموزی، دانش‌آموزان نوبت‌بندی می‌شوند و از آموزش ترکیبی استفاده خواهند کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: دانش‌آموزان را در گروه‌های ۱۰ نفره، گروه‌بندی می‌کنیم که با فاصله بیش از یک و نیم متر از یکدیگر و با رعایت پروتکل‌ها در کلاس حضور پیدا می‌کنند. بنابراین با توجه به این‌که هیچ آموزشی مانند آموزش حضوری نیست، در صورت صدور مجوز، والدین حتما به حضور فرزندان خود در کلاس کمک کنند تا آموزش چهره به چهره را از معلم دریافت کنند.

مودت در پایان با بیان این‌که والدین اصلی‌ترین شرکای راهبردی آموزش و پرورش هستند، خاطر نشان کرد: توصیه اصلی این است که والدین در آموزش دانش‌آموزان همراه با معلم باشند و در صورت بازگشایی مدارس به صورت حضوری کودکان خود را با رعایت پروتکل‌ها به مدرسه بفرستند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=4212

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.