تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
5

کشف سه مزرعه استخراج رمز ارز دیجیتال

  • کد خبر : 6326
  • 23 آذر 1400 - 12:45
کشف سه مزرعه استخراج رمز ارز دیجیتال
امید جنوب _ سرپرست شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: سه مزرعه استخراج ارز دیجیتال با ۳۵ دستگاه ماینر در عملیات ماموران انتظامی در کلانشهر اهواز کشف شد

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز سرپرست این شرکت گفت: در پی رصد اطلاعاتی و هوشیاری ماموران شرکت توزیع برق اهواز، ۳۵ دستگاه استخراج رمز ارز که از برق غیرمجاز استفاده می‌کردند کشف شدند.

مهردادفارسی مدان با بیان این که عملیات ماموران انتظامی با دستور مقام قضایی صورت گرفت، ادامه داد : این تعداد دستگاه رمز ارز دیجیتال (ماینر) در مناطق کیان‌آباد و شهرک برق اهواز با همکاری کلانتری ۲۷ جمع آوری شد.

وی با اشاره به میزان مصرف ماینرها و آسیبی که به شبکه وارد می کنند گفت: هر دستگاه ماینر معادل ۲ و نیم کیلو وات ساعت، معادل یک دستگاه کولرگازی ۲۴ هزار مصرف برق دارد که فشار زیادی را بر شبکه تحمیل کرده و زمینه آسیب جدی به تجهیزات توزیع و لوازم برقی شهروندان را فراهم می‌کند.

فارسی مدان از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را به سامانه ۱۲۱ فوریت برق گزارش دهند.

لازم به ذکر است طی هفته جاری نیز تعداد ۳۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال(ماینر) در عملیات ماموران انتظامی با دستور مقام قضایی در کلانشهر اهواز کشف و جمع‌آوری شد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=6326

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.