تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
6

کشت و صنعت نیشکر دهخدا، الگویی مناسب برای دیگر ارگان های استان در حوزه مسئولیت های اجتماعی؛ خدمات شایسته این شرکت برای مردم مسیر عنافچه و مراونه قابل تقدیر است

  • کد خبر : 1586
  • 22 مرداد 1400 - 0:43
کشت و صنعت نیشکر دهخدا، الگویی مناسب برای دیگر ارگان های استان در حوزه مسئولیت های اجتماعی؛ خدمات شایسته این شرکت برای مردم مسیر عنافچه و مراونه قابل تقدیر است
امید جنوب - مدیرعامل شرکت کشت وصنعت نیشکر دهخدا مسئولیت های اجتماعی را از اولویت های مهم این شرکت دانست و بر ادامه این مسیر با قدرت بیشتری تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، مهندس منصور همدان نژاد، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر دهخدا در گفت وگو با خبرنگاران ضمن تسلیت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع)، اظهار داشت: به فرموده معمار کبیر انقلاب امام خمینی(ره)، مردم ولی نعمت مسؤولان هستند و همه باید در خدمت این ولی نعمتان باشند؛ لذا وظیفه همه ما مسئولان و خادمان ملت این است که خدمتگزار این مردم عزیز و قدرشناس باشیم.

مدیرعامل کشت و صنعت نیشکر دهخدا ادامه داد: خدمت بی منت و صادقانه به مردم از افتخارات مجموعه پرتلاش شرکت کشت و صنعت دهخدا است که این شرکت در حوزه مسئولیت های اجتماعی توانسته بطور جدی و البته فعال این خدمت را عملی کند.

این مقام مسئول بیان داشت: ۴ ونیم کیلومتر آسفالت در مسیر مراونه بالغ بر ۸ میلیارد تومان، احداث ۳ مدرسه برای فرزندان مناطق روستایی اطراف شرکت و آبرسانی به روستاهای مسیر مراونه و عنافچه تنها گوشه ای از مسئولیت های اجتماعی شرکت کشت و صنعت نیشکر دهخدا میباشد.

مهندس همدان نژاد در ادامه تشریح فعالیت های شرکت کشت و صنعت نیشکر دهخدا در حوزه مسئولیت های اجتماعی، افزود: احداث پاسگاه حوزه باوی، احداث مرکز بهداشت گبیر و‌ تحت پوشش قرار دادن صد خانوار از ایتام از دیگر فعالیت های شرکت نیشکر دهخدا در حوزه مسئولیت های اجتماعی است.

وی در پایان بیان داشت: مردم مسیر و اطراف روستاهای شرکت از نجابت بسیار بالایی برخوردار هستند و تا توان داریم در حوزه های مسئولیت های اجتماعی برای این مردم شریف کم نخواهیم گذاشت.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=1586

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.