تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
7

کسب عنوان نخست سازمان آب و برق خوزستان در جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو

  • کد خبر : 6299
  • 23 آذر 1400 - 10:22
کسب عنوان نخست سازمان آب و برق خوزستان در جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو
امید جنوب - سازمان آب و برق خوزستان حائز رتبه برتر جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو در بین همه شرکت های آب منطقه ای کشور شد.

به گزارش امید جنوب ، به نقل از شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، داریوش بهارلویی مدیر دفتر نوآوری، توسعه فناوری و پژوهش های کاربردی گفت: با عنایت خداوند متعال و تلاش پرسنل دفتر مدیریت نوآوری، توسعه فناوری و پژوهش ‎های و در شرایط حاد کرونایی،سازمان آب و برق خوزستان به مقام نخست در تحقیقات در میان همه آب های منطقه ای وزارت نیرو دست یافت که جا دارد این موفقیت را به مجموعه سازمان آب و برق خوزستان و همکاران خودم در مدیریت تحقیقات تبریک عرض کنیم. 

وی افزود: اگرچه در یکسال گذشته تمام توجهات به کم آبی و خشکسالی معطوف شده بود اما این امر موجب نشده بود که فعالیت در سایر بخش ها متوقف شود . 
بهارلویی افزود: پس از آنکه سال گذشته دفترفناوری، توسعه نوآوری و پژوهش‎های کاربردی سزمان آب و برق خوزستان موفق به کسب مقام دوم در میان همه آب‎های منطقه ای گردید، تمام تلاش خود را به معطوف به بهتر شدن و رفع نواقص خود کردیم که به لطف خداوند توانستیم با وجود همه موانع پیش رو از جمله شرایط حاد ویروس کویید ۱۹ ، تعطیلات پیاپی و کاهش نیروی پرسنلی و وقفه های طولانی در مسیر ، به همان هدف، که بهترین بودن است برسیم. 
مدیر دفتر نوآوری،توسعه فناوری و پژوهش های کاربردی سازمان آب و برق خوزستان بیان کرد: در سال گذشته اقدامات مختلفی صورت گرفته که می توان به تصویب قوانین حمایتی بیشتر از همکاران سازمانی برای تشویق و ایجاد انگیزش، فراهم آوردن بستر دسترسی همکاران به گزارشات تحقیقاتی انجام شده و مقالات ارائه شده در سمینارها در دو دهه اخیر و حمایت از خلاقیت های درون سازمانی اشاره نمود. 

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=6299

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.