تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
6

کتاب زندگی‌نامه «مصطفی پریدار» خیّر مدرسه‌ساز رونمایی شد

  • کد خبر : 7842
  • 27 دی 1400 - 11:11
کتاب زندگی‌نامه «مصطفی پریدار» خیّر مدرسه‌ساز رونمایی شد
امید جنوب - آیین رونمایی از کتاب زندگی‌نامه و کارنامه خیر مدرسه‌ساز «مصطفی پریدار» با حضور رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز و معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های سازمان نوسازی مدارس کشور برگزار شد.

به گزارش امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان ، کتاب زندگی‌نامه و کارنامه خیّر مدرسه‌ساز «مصطفی پریدار» با حضور ناصر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، فاطمه مهاجرانی معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های سازمان نوسازی مدارس کشور  ، مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش خوزستان زیبا صالح پور رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان خوزستان و جمعی از خیران در محل جامعه خیرین مدرسه‌ساز رونمایی شد.

فاطمه مهاجرانی معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های سازمان نوسازی مدارس کشور با بیان اینکه تکریم خیرین و تسهیل امور این عزیزان در اولویت است، از اقدامات آقای پریدار در ساخت و توسعه فضاهای آموزشی در مناطق محروم استان خوزستان قدردانی کرد.

خیر نیکوکار «مصطفی پریدار» به همراه همسر خویش تا به امروز در ساخت ۵ مدرسه که بیشتر آنها استثنایی است به یاد فرزند مرحومش زنده یاد «پگاه پریدار» مشارکت کرده است .

 کتاب زندگی‌نامه و کارنامه خیر نیکوکار «مصطفی پریدار» با عنوان «ارمغان پگاه» به همت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خوزستان چاپ و منتشر شده است.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=7842

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.