تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
3
رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول:

کادر درمان دزفول با هجوم کرونا دلتا شرایط دشواری را سپری می‌کنند

  • کد خبر : 2373
  • 08 شهریور 1400 - 10:05
کادر درمان دزفول با هجوم کرونا دلتا شرایط دشواری را سپری می‌کنند
امید جنوب - رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول با اشاره به وضعیت قرمز کرونا در این شهرستان گفت: هجوم کرونا دلتا در دزفول شرایط بسیار دشواری را برای کادر بهداشت و درمان این شهرستان ایجاد کرده است.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، علی قمیشی روز دوشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: کادر بهداشت و درمان دزفول با تمام توان در حوزه بهداشت و درمان، بیماریابی، آموزش، پیگیری بیماران، واکسیناسیون و تشخیص فعال هستند تا با کمترین آسیب از این مرحله عبور کنیم. 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: دزفول مانند بیشتر شهرهای کشور در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد و این روزها با هجوم این بیماران در بخش سرپایی و بستری روبرو هستیم.
وی با بیان اینکه خوزستان از بهمن ماه گذشته وارد پیک کرونای انگلیسی شد، افزود: طبق آمار، هنوز به قله پیک کرونا نرسیده‌ایم؛ اکنون با سوش دلتا در خوزستان و دزفول روبرو هستیم که همین امر باعث شد عملا از پیک سوم خارج نشویم.

قمیشی با بیان اینکه پیک سوم و چهارم به هم پیوسته شده است، اظهارداشت: کادر بهداشت و درمان شرایط بسیار دشواری را سپری می‌کنند و در حال رشادت و جانفشانی هستند.

وی با اشاره به خدمات رسانی بیمارستان بزرگ دزفول به بیماران مبتلا به کووید ۱۹ افزود: تمام بخش‌های این بیمارستان از جمله اورژانس، بستری و آی سی یو به پذیرش و درمان بیماران کرونایی اختصاص یافته و فقط بخش زنان و زایمان جدا شده است.
شهرستان دزفول با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد. تاکنون بیش از ۱۵۰ هزار دز واکسن به مردم این شهرستان تزریق شده است.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=2373

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.