تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024
6

پیام مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دل ها

  • کد خبر : 7240
  • 13 دی 1400 - 18:57
پیام مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دل ها
امید جنوب- مهندس عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان با صدور پیامی دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

«بسم رب الشهداء والصدیقین»


سیزده دی ماه نود وهشت دنیا به دو نیمه تقسیم شد، اتفاقات قبل از شهادت حاج قاسم و حس انتقام پس از شهادت حاج قاسم و هیچگاه این انتقام از ذهن هیچ آزاده ای بیرون نخواهد رفت.

دو سال پیش در چنین روزی داغی بزرگ بر دل‌ها نشست، ایران و اسلام یکی از بزرگ ترین دلاورمردان تاریخ خود را از دست داد و سردار دلها حاج قاسم سلیمانی به دست رژیم جنایتکار و تروریست آمریکا به شهادت رسید، مرد میدانی که با خون خود، درخت تنومند مقاومت، اخلاص و عمل را آبیاری کرد و خونش جانی دوباره به مبارزان راه آزادی و آزادگی داد.
او جان خود را در راه اعتلای پرچم ایران و اسلام فدا کرد و برای مبارزه با کفر، ستم، تروریسم و داعش به شهادت رسید وشهادت حاج قاسم نیز اتحاد ملی را رقم زد.

بی تردید پرچمی که سردار حاج قاسم سلیمانی در حمایت از مظلومان و مبارزه با استکبار جهانی برافراشته است، به حول قوه الهی با قدرت بیشتری در اهتزاز باقی خواهد ماند و درخت تنومند مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی در سایه خون این شهید عزیز مستحکم‌تر شده و هر قطره خون حاج قاسم، در رگ‌های هزاران جوان مؤمن و انقلابی این مرز و بوم می جوشد.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و دیگر همراهان شهیدش، فرا رسیدن دومین سالگرد شهادت این نمادهای دفاع از مظلوم و وطن دوستی را که مقارن با ایام عزای فاطمی و هفته بصیرت گردیده، خدمت رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و کارکنان صنعت نفت به ویژه همکارانم در شرکت نفت و گاز اروندان ، تسلیت عرض نموده از خداوند متعال، توفیق ادامه راه و مکتب ایشان را برای همگان آرزومندم.

عبدالله عذاری اهوازی
مدیرعامل شرکت نفت وگاز اروندان

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=7240

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.