تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
4

پیام مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به مناسبت روز کارگر

  • کد خبر : 10707
  • 12 اردیبهشت 1401 - 11:36
پیام مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به مناسبت روز کارگر
امید جنوب _ مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در پیامی روز کارگر  را به کارگران این شرکت تبریک گفت.

به گزارش امید جنوب ، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نفتخیز، متن پیام مهندس علیرضا دانشی به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم باید دست هنرمند کارگر ایرانی را بوسید، باید دست شماها را بوسید.رهبر فرزانه انقلاب روز جهانی کارگر را بر تمام کارگران مجاهد سرزمینم، بویژه کارگران خدوم و پرتلاش شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب تبریک و تهنیت عرض می کنم.

کاگران، پیشقراولان همیشگی اقتصاد مقاومتی و محور اصلیِ توسعه و پیشرفت کشور می باشند.تصور جامعه ای بدون نقش آفرینی و تاثیرگذاری کارگران، تصوری موهوم و مشمئز کننده است.

براستی که پایه های اصلی ِ حرکت پیشرونده ی کشور و صنعت نفت را، کارگرانی تشکیل می دهند، که در سخت ترین شرایط و بحرانی ترین نقاط عطف، خط مقدم پشتیبانی از تولید و میراثداری سرمایه های عظیم مناطق نفت خیز جنوب می باشند.

کارگران مناطق نفت خیز جنوب، سرداران جبهه ی تولید، دانش بنیان و اشتغال زایی هستند.

در دوره ی جدید مدیریتی که مبتنی بر نگاه انقلابی و تحول آفرینی خلاقانه می باشد، سرمایه  گذاری و اعتماد ویژه ای به کارگران مبتکر و مجاهد مناطق نفت خیز شده است.

ما بر اساس گفتمان امامین انقلاب، با تقسیم بندی ها و مرزبندی های کاذب و نگاه از بالا به پایین‌مخالفیم، و کارگران عزیز را بعنوان مهمترین رکنِ سازمانی که در جبهه ی اقتصادی و عملیات تولید خط شکن هستند، باور داریم.

اینجانب مفتخرم که در مدت کوتاهی که توفیق خدمت پیدا کردم، به دفعات متعدد با کارگران عزیز نفت جلسه و گفت و گو داشته ام و در فضایی کاملاً صمیمی و شفاف دغدغه های آنان را شنیدم و دستورات لازم را برای پیگیری مطالبتشان به مدیران زیرمجموعه ابلاغ کردم.در پایان، ضمن تبریک مجدد این روز مهم و مبارک به کارگران عزیز، توفیق و سربلندی آنان را از خداوند متعال خواستارم و مدیران مناطق نفت خیز جنوب را توصیه ی موکد می‌کنم که در رسیدگی به وضعیت و مطالبات بحق کارگران پرافتخار از هیچ تلاشی فروگذاری نکنند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=10707

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.