تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
12

پیام مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران به مناسبت هفته بسیج

  • کد خبر : 5470
  • 01 آذر 1400 - 10:21
پیام مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران به مناسبت هفته بسیج
امید جنوب- مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران هفته بسیج را به بسیجیان صنعت حفاری کشور تبریک گفت

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در پیام دکتر حمید رضا گلپایگانی به این مناسبت آمده است:

بسیج یک تفکر ناب جهادی، نیرویی پایدار، ماندگار و کارآمد، نهادی نظامی، فرهنگی، اجتماعی، مجاهدانی بی‌ادعا، گمنام و همیشه در میدان و یک وحدت مقدس میان آحاد ملت است .

بسیجیان با درس آموزی از مکتب عاشورا و اقتدا به رهبر و مولای خویش با ایثار، فداکاری، ولایتمداری و با بصیرت پاسدار خون شهدا و حافظ کیان مقدس ایران اسلامی و آرمان های انقلاب و امام راحل هستند و در مسیر خدمتگزاری از هیچ کوششی دریغ نورزیده اند.

امروز فرهنگ بسیجی بر اساس اندیشه های معمار کبیر انقلاب اسلامی مرزهای جغرافیایی را درنوردیده و به الگویی بی بدیل برای تمامی ملت‌های مسلمان و آزادیخواه، برای داشتن عزت و اقتدار تبدیل شده است.

پنجم آذر سالروز تشکیل شجره طیبه بسیج به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) را به همه بسیجیان به ویژه همکاران بسیجی صنعت حفاری کشور تبریک عرض می نمایم .

از پروردگار بزرگ عزت، سرافرازی و اعتلای ایران اسلامی را در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) تحت زعامت فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای ( حفظه الله) آرزومندم.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=5470

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.