تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
11

پیام مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت

  • کد خبر : 2206
  • 04 شهریور 1400 - 16:36
پیام مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت
امید جنوب - دکتر علی خدری با صدور پیامی فرا رسیدن هفته دولت را به همه دولتمردان و مجموعه اداری و اجرایی استان خوزستان تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:
هفته اول شهریور ماه، یادآور خدمات دو تن از فرزندان پاک‌ نهاد انقلاب اسلامی، الگوهای جاودانیِ خدمت و ایثار، شهیدان رجایی و باهنر است که تجلی راستینی از روحیه خدمتگزاری به مردم اند، و دولتمردی را نه با منصب و عنوان که با خون و شهادت خود معنا کردند، و این هفته نیز به یاد این دو یار گرانقدر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به نام «هفته دولت» مزین شده است. هفته دولت؛ در واقع نماد کار و تلاش در عرصه آبادانی کشور و فرصت گرانبهایی برای معرفی خدمات و ثمرات دولت و دستاوردهای ارزنده نظام در عرصه های گوناگون است و شرکت توزیع نیروی برق خوزستان نیز به‌عنوان بازوی مؤثر در تحقق اهداف اقتصادی دولت، و خدمات رسانی به جامعه همواره در سال‌های فعالیت خود تلاش کرده تا بخش قابل‌توجهی از بار مسئولیت‌ها را بر دوش گیرد و تأثیرگذاری ویژه خود را در این بخش به اثبات برساند.
و اینک این هفته ارزشمند را به همه دولت مردان خدوم، کارمندان متعهد و مجموعه اداری و اجرائی کشور به خصوص دولت مردمی و به ویژه کارگزاران صنعت برق خوزستان تبریک عرض نموده و موفقیت دولت را در راستای تحقق آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=2206

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.