تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
4

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان در پی سانحه ناگوار رانندگی در محور اهواز-خرمشهر

  • کد خبر : 6828
  • 04 دی 1400 - 23:35
پیام تسلیت مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان در پی سانحه ناگوار رانندگی در محور اهواز-خرمشهر
امید جنوب- به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، مهندس عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان در پی سانحه دلخراش رانندگی محور اهواز-خرمشهر و درگذشت تنی چند از هموطنان و کارکنان پیمانکاری صنعت نفت پیام تسلیتی به شرح ذیل صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، مهندس عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان در پی سانحه دلخراش رانندگی محور اهواز-خرمشهر و درگذشت تنی چند از هموطنان و کارکنان پیمانکاری صنعت نفت پیام تسلیتی به شرح ذیل صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم
وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

تسلیم در برابر تقدیر الهی نشانه معرفت عمیق و پایدار و مقتضای ایمان خدایی است.

با کمال تأسف، باری دیگر در حادثه تلخ رانندگی، صنعت نفت جنوب داغدار شده، و جمعی از کارکنان و کارگران زحمت کش خود را که در حین عزیمت به محل کار بودند، از دست داد.

متأسفانه این حادثه دلخراش رانندگی که غم تلخی را بر دلها نهاد صبح امروز در جاده خرمشهر-اهواز رخ داد و به سبب نزدیکی این سانحه با تأسیسات نفتی شرکت نفت و گاز اروندان اولین گروه امدادی و خدمات آتش نشانی و آمبولانسی از سوی این شرکت به محل حادثه اعزام شد و اقدامات اولیه و فوریت‌های پزشکی به مجروحان انجام گرفت، لکن به علت شدت سانحه، این تصادف زنجیره ایی منجر به درگذشت بیش از ۱۰ تن از کارکنان پیمانکاری شرکت مهندسی و توسعه نفت شاغل در میدان نفتی یادآوران و مجروحیت عده دیگری شد که موجب تأثر شدید و اندوه فراوان همگان،علی الخصوص همکاران ایشان در صنعت نفت جنوب گردید.

اینجانب به همراه کارکنان شرکت نفت و گاز اروندان ضمن عرض تسلیت به مردم شریف شهر دارخوین، روستای البوبالد و خانواده های معزز جانباختگان، برای درگذشتگان این سانحه تلخ غفران الهی، برای خانواده محترمشان صبر و شکیبایی و برای مجروحان سلامتی عاجل از خداوند سبحان مسئلت دارم.

عبدالله عذاری اهوازی
مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=6828

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.