تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
9

پیام تبریک مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار

  • کد خبر : 6073
  • 20 آذر 1400 - 9:28
پیام تبریک مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار
امید جنوب - مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران در پیامی ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را به جامعه پرستاری و مدافعان سلامت تبریک گفت .

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در پیام دکتر حمید رضا گلپایگانی آمده است: حضرت زینب کبری (س) فروغ تابنده کوثر، مظهر صدق و وفا، متانت و وقار، صبر و ایثار، سالار قافله حسینی، پیام آور واقعه عاشورا، فریاد بلند مظلومیت و حق جویی، حجب و عفاف زنانه و عزّت مجاهدانه است.

نامگذاری روز میلاد بانوی معرفت، فصاحت و بلاغت به عنوان روز پرستار ، شکوهمند ترین بزرگداشت و تکریم پرستاران، این خدمتگزاران مهربان و فداکار می باشد که چون نور در خلوت آلام دردمندان می‌درخشند و حیات و روشنایی را در خانه بیماران به ارمغان می آورند .

پرستاران بدون چشم داشت و با خدمت بی منت و سرشار از مهرورزی و نوعدوستی، زینب گونه آسایش را از کف می‌دهند تا درد بیماران را مرهم و جسم و روح آنان را تسکین و التیام بخشند.

با گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت زینب(س) این روز فرخنده را به مدافعان سلامت، جامعه شریف پرستاری، پرستاران صنعت‌نفت و همکاران فوریت های پزشکی شرکت ملی حفاری ایران تبریک عرض نموده و از تلاش‌ها و زحمات شبانه‌ روزی آنان قدردانی می نمایم.

امید است به فضل خداوند سبحان ما نیز بتوانیم قطره ای از دریای معرفت آن مظلومه تاریخ را به ارمغان از آن بزرگوار الگو بگیریم.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=6073

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.