تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
18

پیام تبریک مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران به مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر اعظم (ص)

  • کد خبر : 4538
  • 30 مهر 1400 - 12:48
پیام تبریک مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران به مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر اعظم (ص)
امید جنوب - مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران هفته وحدت و میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) را به کارکنان صنعت حفاری تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در پیام تبریک دکتر حمید رضا گلپایگانی آمده است: بار دیگر شمیم دل انگیز میلاد خجسته بی نظیر ترین انسان تاریخ، فخر عالم و آدم، رسول رحمت و مهربانی، قلوب مسلمانان و ساکنان عرش و ملکوت را مسرور ساخت تا پیروان این شریعت آسمانی با روحیه برادری و محبت، پیام وحدت را بیش از پیش در جوامع تحکیم بخشند.

وجود مقدس پیامبر خاتم و خاندانش چون نگینی درخشان بر تارک عالم وجود نورافشانی می کنند و اکنون پس از گذر از قرن ها و اعصار، نغمه توحید و گلبانگ اسلام ناب محمدی (ص) در سراسر گیتی طنین انداز شده و جوامع قرآن مجید، سنت، عترت و سیره نبوی را چراغ راه خویش قرار داده تا سعادت دنیا و آخرت را نصیب خود سازند.

میلاد فرخنده مبشر خرد و مبلغ مهربانی، تجلی لطف بیکران خالق بر مخلوق رسول اخلاق و مهرورزی، خاتم الانبیاء حضرت محمد مصطفی (ص) و ولادت با سعادت حضرت امام جعفر صادق(ع) را به آحاد مسلمانان به ویژه همکاران صنعت حفاری تبریک و تهنیت عرض می نمایم .از پروردگار بزرگ آرزومندم توفیق خدمت  به مردم شریف ایران اسلامی را عنایت فرماید و ما را در زمره خدمتگزاران راستین قرار دهد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=4538

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.