تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
4

پیام تبریک شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار

  • کد خبر : 1182
  • 17 مرداد 1400 - 18:20
پیام تبریک شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار
امید جنوب-شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان با صدور پيامي فرا رسيدن 17 مرداد روز خبرنگار را گرامي داشت و تبريك گفت .

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان: یکی از حرفه های پر مخاطره و پر استرس و در عین حال جذاب ،حرفه ی خبرنگاری است . حرفه ای که اعضایش ، عاشقانه و خالصانه برای به تصویر کشیدن حقیقت و روایت وقایع برای مخاطبین تا حد از خودگذشتگی و به خطر افتادن جانشان به پیش می روند و کم نبوده اند خبرنگارانی که در این راه جانشان را از دست داده اند .

در کشور عزیزمان خبرنگاران صدیقی همچون شهید مرتضی آوینی و شهید صارمی و در شهر مسجدسلیمان که یکی از شهرهای فعال رسانه ای در کشور محسوب می شود شهید رهبر و شهید قاسمی پور در راه آشکار سازی حقیقت و اطلاع رسانی شهید گشته و آسمانی شدند . از این رو این حرفه را باید حرفه ای دانست که در آن خبرنگار ایثارگرانه و بدون در نظر گرفتن زمان و بدون محدودیت کاری در هر ساعتی از شبانه روز فعالیت می کند تا خبر و حقایق را برای عموم آشکار و منتشر سازد و کم نبوده اند بحران ها و اتفاقات بزرگی از جمله انتشار ویروس کرونا که با روشنگری و اطلاع رسانی جامعه ی رسانه در آگاه سازی عمومی با کاهش مخاطرات و تلفات سپری شده اند .

در خاتمه پیام تبریک شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به مناسبت روز خبرنگار آمده است : ضمن گرامی داشت یاد و خاطره همه ی شهدای گرانقدر عرصه ی اطلاع رسانی و همچنین نثار سلام و صلوات به روح بلند استاد و پیشکسوت عرصه ی رسانه ی شهرستان مسجدسلیمان ، خبرنگار فقید شادروان بهروز صالحی که حق بزرگی در اطلاع رسانی اخبار و وقایع داشته اند ، فرا رسیدن هفدهم مرداد و روز خبرنگار را به همه ی خبرنگاران و فعالین جامعه ی رسانه ی شهرستان مسجدسلیمان و استان خوزستان تبریک و تهنیت عرض نموده و برای جملگی خواهران و برادران در انجام این وظیفه ی خطیر ، ابتداً سلامتی و تندرستی و سپس توفیق روز افزون را از درگاه الهی خواهانیم .

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=1182

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.