تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
5
میثم پور ارشد بزرگترین سیلودار و تولیدکننده آرد استان خوزستان :

پشتیبانی، تسهیل و رفع موانع تولید توسط سازمان تامین اجتماعی استان خوزستان بسیار ارزشمند است

  • کد خبر : 2138
  • 03 شهریور 1400 - 11:11
پشتیبانی، تسهیل و رفع موانع تولید توسط سازمان تامین اجتماعی استان خوزستان بسیار ارزشمند است
امید جنوب - پشتیبانی، تسهیل و رفع موانع تولید توسط سازمان تامین اجتماعی استان خوزستان بسیار ارزشمند است.تقدیر شرکت آرد دنا از سید محمد مرعشی مدیر کل تامین اجتماعی استان خوزستان

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان خوزستان ؛ میثم پور ارشد  عضو هیئت مدیره آرد دنای رامهرمز گفت : سازمان تامین اجتماعی خوزستان در سال مزین به تولید، مانع زدایی و پشتیبانی نهایت همکاری و مساعدت به مقوله تولید و ذخیره سازی گندم بعنوان استراتژیک ترین کالای کشور را داشته است. با حمایت سید محمد مرعشی مدیرکل و اعمال صریح قوانین از تعطیلی واحدی با بیش از ۲۰۰ نفر نیروی کار جوان و تحصیلکرده جلوگیری بعمل آمد.
پور ارشد افزود : خوزستان ظرفیت بسیار خوبی در زمینه تولید گندم دارد و بخش اعظم نیاز کشور را تامین می کند. با وجود ناپایداری ها و نوسانات بازار تولید، تولیدکنندگان آرد که توانسته اند روی پای خود بایستند و علاوه بر تأمین نان داخل کشور، سهمی نیز در اشتغالزایی داشته باشند باید حمایت شوند که این مهم توسط تامین اجتماعی خوزستان به خوبی انجام شده است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: رویکرد ما از ابتدا تاکنون بر این مبنا بوده که کارگران بومی در واحدهای تولید آرد مشغول به کار شوند و رفع موانع و مشکلات تولید می تواند سبب افزایش اشتغالزایی و بهره وری شود.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=2138

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.