تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
5
حذف يك نقطه حادثه خيز با همت صنعت نفت

پروژه احداث پل های بزرگ ورودی شهر مسجدسلیمان به سرانجام رسید

  • کد خبر : 754
  • 07 مرداد 1400 - 11:23
پروژه احداث پل های بزرگ ورودی شهر مسجدسلیمان به سرانجام رسید
امیدجنوب - پروژه احداث 2 دستگاه پل بزرگ بتني در ورودي شهر مسجدسليمان از سمت اهواز در محدوده سه راهي لالي به همت شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان به سرانجام رسيد و آماده بهره برداري مي باشد .

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، مدیر مهندسی و ساختمان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با بیان این مطلب افزود : این ۲ پل بزرگ بتنی که در ورودی شهر مسجدسلیمان از سمت اهواز قرار دارند امکان تعریض جاده موجود را از ۲ بانده به ۴ بانده فراهم می کند که با توجه به حادثه خیز بودن این نقطه و تلفات انسانی فراوان طی سالهای اخیر، راه اندازی  این پروژه علاوه بر افزایش سرعت حرکت خودروها ، باعث افزایش ضریب ایمنی در این مسیر پرتردد نیز می شود.

مهرداد آقابیگی ادامه داد : این ۲ پل به ترتیب ۹۷ و ۵۵ متر طول و ۵/۱۲ متر عرض دارند و در مدت زمان ۲۲ ماه با صرف مبلغی بالغ بر ۱۴۰ میلیارد ریال با نظارت مدیریت مهندسی و ساختمان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و در چارچوب عمل به مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت احداث گردیده و آماده بهره برداری می باشد .

وی افزود : در بخش تعهدات این شرکت در اجرای این پروژه  فقط نصب جان پناه فلزی دو طرف عرشه پل ها باقی مانده است و سایر عملیات اجرایی شامل آسفالت عرشه پل و احداث و تعریض  باقی مانده جاده مسجدسلیمان / اهواز حدفاصل دوراهی لالی تا امامزاده بی بی بتول، بر عهده اداره راه و شهرسازی می باشد .  

به گفته ی این مقام مسئول در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برای احداث این پروژه ، ۷۰۰۰۰ متر مکعب عملیات خاکی – ۶۵۰۰ متر مکعب بتن ریزی  و ۸۶۶ تن آهن آلات مصرف گردید ضمن آنکه در طول مدت زمان اجرای پروژه برای تعداد ۵۰ نفر نیز بصورت مستقیم اشتغالزایی ایجاد شده است.                                                                                                                                    

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=754

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.