تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
7
مدیر شعب بانک کشاورزی استان خبر داد

پرداخت ۴۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات به کشاورزان خوزستان

  • کد خبر : 9779
  • 16 فروردین 1401 - 9:53
پرداخت ۴۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات به کشاورزان خوزستان
امید جنوب - مدیر شعب بانک کشاورزی خوزستان از پرداخت ۴۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات به کشاورزان استان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، جهانپور معماریان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در سال گذشته مبلغ ۴۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات به کشاورزان، دامداران، بهره‌ برداران، صنعت و خدمات بخش کشاورزی در استان خوزستان پرداخت شده است.

وی در خصوص حمایت مالی از بخش کشاورزی در سال ۱۴۰۱ افزود: بانک کشاورزی متولی مالی بخش کشاورزی است و وظیفه خود را حمایت همه جانبه از تولید و اشتغالزایی می‌داند.

معماریان تصریح کرد: در سال جاری تمام قوای خود را علاوه بر پرداخت تسهیلات به بخش کشاورزی، بر تحقق شعار سال که از طرف مقام معظم رهبری تعیین و ابلاغ شده است قرار داده‌ایم.

مدیر شعب بانک کشاورزی خوزستان گفت: پرداخت تسهیلات در بخش کشاورزی موجب ایجاد اشتغال پایدار و بالا رفتن سطح تولید خواهد شد و بانک‌ کشاورزی با داشتن بدنه کارشناسی و ساختار دانش بنیان، در تحقق اهداف دولت در بخش کشاورزی پیشگام بوده است و با ایجاد اشتغال پایدار، موجبات افزایش تولید را نیز فراهم خواهد ساخت.

وی در خصوص پرداخت تسهیلات در سال گذشته اظهار کرد: در این راستا در سال گذشته ۴۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی به ۳۱ هزار و ۶۴۴ متقاضی در استان پرداخت شده است.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=9779

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.