تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
7

پارک تندرستی نفت توسط شرکت آغاجاری راه اندازی می شود

  • کد خبر : 10202
  • 28 فروردین 1401 - 23:09
پارک تندرستی نفت توسط شرکت آغاجاری راه اندازی می شود
امید جنوب _ پارک تندرستی نفت توسط شرکت آغاجاری راه اندازی می شود. سرپرست مدیریت خدمات شرکت آغاجاری از راه اندازی پارک تندرستی نفت در شهر  امیدیه خبر داد.

به گزارش امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری : اله مراد کمائی در این رابطه عنوان کرد: در راستای افزایش سرانه فضای سبز و ایجاد محیطی مفرح جهت کارکنان ، خانواده ها و عموم همشهریان پارک تندرستی نفت تجهیز و راه اندازی میگردد.

مهندس کمائی بیان کرد : محل پیش بینی شده جهت احداث این پارک  در زمینی به مساحت ۳۴ هکتار در مجاورت بلوار سلامت واقع شده که با برنامه ریزی صورت گرفته با استفاده از ظرفیت های داخلی عملیات تکمیل و راه اندازی  در آینده صورت خواهد گرفت.

سرپرست مدیریت خدمات با اشاره به ظرفیت های موجود و همچنین وسعت زمین مورد نظر افزود : با بررسی های اولیه و ارائه طرح پیشنهادی توسط مجموعه خدمات مهندسی و بهسازی اماکن و تاسیسات امکانات تفریحی متنوعی از قبیل  زمین فوتبال، والیبال  ماسه ای ، میزهای پینگ پنگ، زمین بدمینتون، پیست دومیدانی، گلف  و …   پیش بینی شده است و در صورت تامین اعتبارات و امکانات مورد نیاز عملیات اجرایی به زودی آغاز خواهد شد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=10202

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.