تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
6
پیشکسوت فوتبال خوزستان:

ویسی شوک‌دهنده خوبی است / فولاد برای آسیا بازیکن با تجربه می‌خواهد

  • کد خبر : 2710
  • 16 شهریور 1400 - 13:20
ویسی شوک‌دهنده خوبی است / فولاد برای آسیا بازیکن با تجربه می‌خواهد
امید جنوب - پیشکسوت فوتبال خوزستان با بیان اینکه ویسی شوک دهنده خوبی به تیم‌ها است، گفت: باشگاه فولاد با پنجره بسته کار سختی دارد و این تیم برای بازی‌های آسیایی به بازیکن باتجربه نیاز دارد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، حسن سالمی در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره اقدام باشگاه فولاد برای راه‌اندازی کمیته پیشکسوتان، اظهار کرد: شنیده‌ام آقای ویسی خواستار تشکیل کمیته پیشکسوتان برای باشگاه فولاد بوده است که جا دارد از او که چنین امتیازی را برای پیشکسوت قائل شده است، قدردانی کنم زیرا واقعا پیشکسوت در استان خوزستان هیچ جایگاهی ندارد و امیدوارم طرح و ایده آقای ویسی که می‌خواهد کار خود را با احترام به مقام پیشکسوت آغاز کند، خوب پیش برود. به نظر من ایده او بسیار جالب است و مطمئنا می‌توان از تجربه استخوان خردکرده‌های فوتبال خوزستان استفاده بهینه داشت و این تجربه می‌تواند به آقای ویسی کمک کند. 

وی با اشاره به مدیریت گرشاسبی در باشگاه فولاد، افزود: او مدیری مدبر است که این مهم را در گذشته با مدیریت در اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان و مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس ثابت کرده است و امیدوارم در تیم فولاد نیز بتواند این تیم را به جایگاه واقعی‌اش برساند.

این مدرس فدراسیون فوتبال در ادامه نیز خاطرنشان‌کرد: ویسی در گذشته در استقلال اهواز بازیکن من بود و کلاس‌های مربیگری‌اش را هم زیر نظر من گذرانده است و من او را مثل پسرم می‌دانم. توانایی عبدالله ویسی برای همه مشهود است و خوشبختانه کارنامه بسیار خوبی دارد؛ قهرمانی استقلال خوزستان در لیگ برتر و راهیابی آن به لیگ قهرمانان آسیا و همچنین راهیابی تیم صبا به رقابت‌های آسیایی از جمله موفقیت‌های او محسوب می‌شود. البته ویسی در تیم‌های دیگری هم مثل خیبر خرم‌آباد در فصل گذشته لیگ یک کار کرد و در حالی که این تیم در وضعیت سقوط بود، توانست عملکرد درخشانی از خود به جای بگذارد و این تیم را پله پله بالا آورد، به صورتی که جزو مدعیان قرار گرفت.

وی عنوان کرد: حضور ویسی در فولاد این نوید را می‌دهد که او بتواند با همین جوانان تیمش، نتیجه خوبی کسب کند. البته باشگاه فولاد با پنجره بسته در سه جبهه لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا کار سختی دارد و شاید با این جوانان بتوان تنها تیم را در لیگ نگه داشت اما نمی‌توان آن نتیجه ایده‌آل را کسب کرد زیرا حضور در رقابت‌هایی مثل آسیا نیازمند حضور بازیکنان باتجربه است و نباید این مهم را نادیده گرفت.

سالمی بیان کرد: با پنجره بسته به نوعی دست ویسی بسته است، هرچند امیدوارم این پنجره باز شود که با توجه به توانمندی که در آقای گرشاسبی وجود دارد، این امید وجود دارد. البته نباید این نکته را هم فراموش کرد که با توجه به اینکه فولاد دیر وارد بازار نقل و انتقالات می‌شود، ممکن است بازیکن خوب دیگری در این بازار باقی نماند. ضمن اینکه معتقدم نباید اجازه داده می‌شد، بازیکنان خوب از این تیم جدا شوند و واقعا از این بابت فولاد کار سختی خواهد داشت.

وی گفت: ویسی شوک دهنده خوبی به تیم‌ها است. مثل همان شوکی که فصل گذشته به تیم خیبر داد و باعث شد که این تیم به نتایج خوبی برسد. به هر حال با پنجره بسته کار برای فولاد سخت است و شاید نکته قابل تامل این است که هر وقت تیم‌هایمان در شرایط خوبی نیستند یا مثلا در حال غرق شدن هستند، مسئولان یادشان می‌آید که مدیر یا مربی بومی بیاورند.

این پیشکسوت با درخواست از هواداران فولاد برای صبوری بیشتر و ایجاد شرایط لازم برای کادر فنی جهت پیاده کردن برنامه‌هایشان، افزود: در ابتدا از کمیته هواداران تیم‌های فوتبال خوزستان و همچنین هواداران فوتبال استان تشکر می‌کنم و امیدوارم این هوادار صبور باشد زیرا فولاد به نوعی با رفتن چند بازیکن کلیدی‌اش از هم پاشیده شده است و باید به عبدالله ویسی در این مقطع حساس کمک شود. همه باید صبور باشند تا فولاد بتواند با توانایی دوچندان و البته انگیزه‌ای که هواداران به آن القا می‌کنند، موفق باشد. هواداران باید هوادار تیم‌شان باشند و بدانند این فولاد است که پا برجا می‌ماند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=2710

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.