تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024
3

اولین نشست جهاد تبیین در شرکت نفت و گاز اروندان با حضور نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان

  • کد خبر : 13188
  • 22 مرداد 1401 - 19:11
اولین نشست جهاد تبیین در شرکت نفت و گاز اروندان با حضور نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان
امید جنوب - اولین نشست جهاد تبیین در شرکت نفت و گاز اروندان با حضور آیت الله دکتر حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان و مدیران این شرکت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، در ابتدای این نشست مهندس عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان ضمن خوش آمد گویی به آیت الله دکتر حیدری و عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین و یاران باوفایش، گفت: از اول انقلاب با تلاش ها و مبارزات آیت الله دکتر حیدری از نزدیک آشنا بوده ام و به طور قطع خدمات صادقانه و با ارزش ایشان در دوران انقلاب و دفاع مقدس بر هیچ کس پوشیده نیست و آیت الله حیدری را از ذخایر با ارزش انقلاب، علمای مردمی و دغدغه مند استان خوزستان دانستند.

ایشان وجود برگزاری این نوع جلسات را در تبیین شاخص های انقلاب پیرو مطالبه مقام معظم رهبری در بحث جهاد تببین امری ضروری دانست.

وی در خصوص عملکرد تولید این شرکت افزود: طی ده ماه گذشته به همت همکاران سخت کوش مان توانستیم در میدان نفتی آزادگان ۱۸ درصد افزایش تولید داشته باشیم و همچنین با اقدامی مثبت، توانستیم در یک ماه اخیر ۷۰۰ هزاردلار صرفه جویی ارزی داشته باشیم که این افزایش منجر به صرفه جویی ۸ میلیون دلاری در سال خواهد شد که نمونه ای از یک موفقیت بزرگ است.

در ادامه این نشست آیت الله دکتر حیدری عضو مجلس خبرگان رهبری، به ضرورت اجرای جهاد تبیین، مواضع انقلاب در اوضاع کنونی، نقش خواص در تبیین این شاخص ها، توجه ویژه و عمل به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین پرداخت.

وی تصریح کرد: در طول تاریخ جهان اسلام شاهد آن بودیم که معاویه بارها در صدد حذف نام حضرت امام علی (علیه السلام) و نشان دادن جلوه ای ناخوشایند از ایشان در دوران خود بود، اما به امر خداوند هیچ گاه موفق به انجام چنین کاری نشد و درعوض پیروان این امام بزرگوار و اسلام ناب محمدی روز به روز در جهان در حال گسترش است.

ایشان همچنین به نقش شهدای مدافع حرم در نابودی گروه های وهابی و تکفیری داعش اشاره و خاطر نشان کرد: آرامش و امنیت کنونی جامعه اسلامی مرهون رشادت ها و جان فشانی های این شهیدان و در راس آنها فرماندهان شهیدی همچون سردار حاج قاسم سلیمانی و سردار حاج حسین همدانی دانست.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه پیام شهدای مدافع حرم استقامت در راه خدا، مقابله با استکبار جهانی و شهادت طلبی است، افزود: شهدا و سرداران مدافع حرم حضرت زینب(س) این ها را از نهضت عاشورا یاد گرفته و در راه آن قدم بر می دارند و مردم ما نیز پیروی همین مکتب حسینی هستند و حضور میلیونی آنها در مراسم تشییع شهید سلیمانی گویای این موضوع می باشد.

ایشان با بیان جمله کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا گفت: قطعا مصیبتی که در روز عاشورا اتفاق افتاد در هیچ جای جهان چنین ظلم و واقعه ای تلخ رخ نداده است و در این روز نهضت آزادی و مبارزه با استکبار به اوج خود رسید.

دکتر حیدری در پایان به بیانات حضرت امام خمینی(ره) در خصوص مردم خوزستان اشاره کرد و افزود: امام خمینی (ره) در دوران جنگ بارها فرمود: ایران هم کربلاهای مکرر دارد و خوزستان کربلای ایران است، چرا که مردم خوزستان در مقابل ظلم و بی عدالتی ایستادند و پای اعتقاداتشان به شهادت رسیدند.

گفتنی است این نشست که به منظور ترویج و انتشار فریضه جهاد تبیین از سوی روابط عمومی، شورای فرهنگ و ستاد امر به معروف و نهی از منکر برگزار گردید، در نظر دارد به جهت اجرای فرمایشات رهبر انقلاب با تداوم این گونه نشست های بصیرت افزایی در این راستا گام بردارد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=13188

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.