تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
3
فرشاد کلاه‌کج:

وقفه لیگ به بهتر شدن تیم فوتسال حفاری کمک می‌کند

  • کد خبر : 1966
  • 30 مرداد 1400 - 10:11
وقفه لیگ به بهتر شدن تیم فوتسال حفاری کمک می‌کند
امید جنوب - بازیکن تیم فوتسال ملی‌حفاری با بیان اینکه وقفه ایجاد شده در لیگ برتر به خاطر حضور تیم‌ملی ایران در جام جهانی می‌تواند در روند تیم حفاری و بهتر شدن آن تاثیر بسیاری داشته باشد، گفت: با تعطیلی لیگ می‌توانیم زمان کافی برای تمرین کردن کنار هم و هماهنگ شدن را داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، فرشاد کلاه‌کج در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره وضعیت تیم فوتسال ملی‌حفاری در فصل جدید لیگ برتر، اظهار کرد: باتوجه به اینکه حدود ۸۰ درصد ترکیب تیم تغییر کرده است و کادرفنی جدید نیز تفکرات خود را دارند، بازیکنان برای هماهنگ شدن نیاز به زمان داشتند که به دلیل اینکه ملی‌حفاری تمرینات خود را نسبت به سایر تیم‌ها دیرتر شروع کرد، زمان کافی برای هماهنگ شدن نداشتیم ولی با این وجود نیز علی‌رغم اینکه در دو بازی ابتدایی لیگ شکست خوردیم، به نظرم شکست‌های بدی نبودند؛ به طور مثال سن‌ایچ ساوه یکی از تیم‌های خوب ایران است که با حساب ۲ بر یک برابر آن‌ها بازی را واگذار کردیم و این یعنی حفاری خوب بودن خود را حفظ کرده  است و این شکست‌ها نیز به خاطر عدم هماهنگی و دیر شروع کردن تمرینات بوده‌اند.

وی با بیان اینکه تیم رفته رفته بهتر شد و در بازی توانستیم به برد برسیم، افزود: خدا را شکر با تلاش بازیکنان و تفکر کادر فنی، توانستیم تیم خوب سپاهان را که از کادر فنی با تجربه‌ای هم برخوردار بود، شکست دهیم.

این فوتسالیست درباره وقفه در لیگ برتر به خاطر حضور تیم‌ملی ایران در جام جهانی، گفت: به نظر من این وقفه چند ماهه در روند تیم ملی‌حفاری و بهتر شدن آن تاثیر بسیاری دارد زیرا می‌توانیم زمان کافی برای تمرین کردن کنار هم و هماهنگ شدن را داشته باشیم. امیدوارم در فصل جاری بتوانیم تیمی در شان و شخصیت باشگاه حفاری و مردم خوب خوزستان بسازیم و رتبه‌ای بهتر از فصل قبل کسب کنیم.

وی درباره گلزنی‌اش در سه هفته ابتدایی لیگ نیز عنوان کرد: اینکه من توانستم گل بزنم یا در ترکیب اصلی قرار بگیرم اول خواست خدا و بعد نیز اعتماد مربی تیم است. امیدوارم در این فصل بتوانم همین روند را ادامه دهم و در نهایت به موفقیت تیم بزرگ ملی‌حفاری کمک کنم.

کلاه‌کج در پایان نیز خاطر نشان کرد: جا دارد از مدیریت باشگاه، کادرفنی و سرپرست تیم آقای کاظمی که خیلی برای تیم و موفقیت آن در حال تلاش هستند، تشکر کنم و باید یک قدردانی ویژه هم از آقای بهروز نوروزی بدنساز تیم داشته باشم که در آماده شدن بازیکنان از جمله خود من کمک بسیاری داشته است. مطمئنا وجود این گروه همراه می‌تواند در موفقیت تیم ملی‌حفاری تاثیر بسزایی داشته باشد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=1966

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.