تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
5
پیام وزیر نفت به مناسبت سالروز تاسیس شرکت ملی حفاری ایران

وزیر نفت در پیامی اول دی ماه روز « صنعت حفاری» و سالروز تاسیس شرکت ملی حفاری ایران به فرمان امام خمینی (ره) را تبریک گفت

  • کد خبر : 6736
  • 01 دی 1400 - 10:43
وزیر نفت در پیامی اول دی ماه روز « صنعت حفاری» و سالروز تاسیس شرکت ملی حفاری ایران به فرمان امام خمینی (ره) را  تبریک گفت
امید جنوب - وزیر نفت در پیامی اول دی ماه روز « صنعت حفاری» و سالروز تاسیس شرکت ملی حفاری ایران به فرمان امام خمینی (ره) را تبریک گفت.

به گزارش امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در پیام مهندس جواد اوجی امده است:

همکاران گرامی

اول دی ماه “روز صنعت حفاری” و چهل و دومین سالگرد تاسیس شرکت ملی حفاری ایران به فرمان مبارک حضرت امام خمینی(ره) را به تلاشگران و سختکوشان این صنعت تبریک عرض می نمایم.

صنعت حفاری یکی از بنیان های فرایند تولید منابع هیدروکربوری است که کشف و بهره برداری از میادین نفت و گاز بدون آن غیر قابل تصور خواهد بود.

بی تردید تحقق برنامه‌های صنعت نفت در ظرفیت‌سازی، توسعه و حفظ، نگهداشت و افزایش تولید در تقویت و رشد و غنای این صنعت است و از این رو توسعه توانمندی و قابلیت های شرکت ملی حفاری ایران می بایست با برنامه ریزی، اتخاذ راهکارهای مناسب در اصلاح ساختار، افزایش بهره‌وری و راندمان کار، توجه به مسائل ایمنی، بهداشت و محیط زیست، نوسازی و ارتقاء ناوگان حفاری، نگاه بنگاهداری، آموزش و روزآمد سازی و…در سرلوحه کار این شرکت قرار گیرد و بر آن نیز تاکید می نمایم.

شرکت ملی حفاری ایران با در اختیار داشتن نیروی انسانی کارآمد و مجرب می‌تواند در عرصه‌های داخلی و منطقه‌ای حضوری فعال داشته باشد تا ضمن حفظ جایگاه، سهم بیشتری از فعالیت‌های عملیاتی و فنی در پروژه های نفت و گاز را به خود اختصاص دهد.

با گرامیداشت سالروز تاسیس شرکت ملی حفاری ایران و تبریک این روز به کارکنان شریف این شرکت و همه دست اندرکاران صنعت حفاری ، امیدوارم با الطاف الهی شاهد رشد ، توسعه و موفقیت روز افزون این صنعت راهبردی باشیم.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=6736

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.