تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
4
معاون وزیر بهداشت:

وزارت بهداشت توجه ویژه به خوزستان خواهد داشت

  • کد خبر : 6563
  • 28 آذر 1400 - 13:51
وزارت بهداشت توجه ویژه به خوزستان خواهد داشت
امید جنوب- معاون وزیر بهداشت با اشاره به روند درمان مبتلایان به کرونا در استان خوزستان در دو سال گذشته گفت: مبتلایان در خود استان خوزستان درمان شدند و کمتر بیماری به دلیل ابتلا به کرونا مجبور به خارج شدن از استان شد.

دکتر بهرام دارایی در مراسم تکریم رئیس سابق و معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز که امروز (۲۸ آذرماه) برگزار شد، اظهار کرد: دوره مدیریت دکتر ابول‌نژادیان با کرونا همراه شد به گونه‌ای که وی مدیر کرونایی در استان ویژه خوزستان شد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، وی افزود: استان خوزستان از نظر جغرافیایی، قومیت‌های مختلف و موارد مختلف ویژه است و شرایط خاصی دارد.

معاون وزیر بهداشت گفت: از همه مسئولان و کادر درمان استان خوزستان که بسیار خوب کار کردند، تشکر می‌کنم. مبتلایان در خود استان خوزستان درمان شدند و کمتر بیماری به دلیل ابتلا به کرونا مجبور به خارج شدن از استان شد.

وی بیان کرد: مدیریت در این خطه خاص است و از دکتر ابول‌نژادیان و همه کادر درمان در این دو سال فعالیت تشکر می‌کنیم. امیدواریم دکتر سرمست نیز با توان بیشتر و ایده‌های نو، حق مطلب این دانشگاه ادا شود؛ دانشگاهی که نام جندی شاپور را یدک می‌کشد نشان قدمت طب و طبابت در این سرزمین است.

دارایی افزود: وزارت بهداشت توجه ویژه به خوزستان خواهد داشت. رئیس جمهور نیز نگاه ویژه‌ای به استان‌هایی مانند خوزستان دارد که جنبه ملی و حیثیتی برای ما دارند.

وی گفت: با توجه به وجود بنادر در منطقه، بحث غذا و دارو در این منطقه بسیار مهم است و کار زیادی در این زمینه داریم و باید همه ظرفیت‌ها به کار گرفته شود تا با به کارگیری نیروهای بومی، نقطه ضعف‌ها و کم و کاستی‌ها در این دوره برطرف شوند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=6563

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.