تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
12

واکسیناسیون روزانه ۵۰۰ نفر در مرکز تجمیعی واکسیناسیون غدیر اهواز

  • کد خبر : 5507
  • 01 آذر 1400 - 17:56
واکسیناسیون روزانه ۵۰۰ نفر در مرکز تجمیعی واکسیناسیون غدیر اهواز
امید جنوب - کاوه پور گفت: در مرکز تجمیعی واکسیناسیون غدیر اهواز واکسن های مختلف اعم از برکت، سینوفارم و آسترازنکا در اختیار شهروندان قرار میگیرد و به طور متوسط روزانه ۵۰۰ نفر به لحاظ واکسیناسیون خدمات دهی می شوند.

به گزارش امید جنوب ، یاسین کاوه پور رییس مرکز واکسیناسیون شهرداری اهواز در گفتگو با خبرنگار امید جنوب با اشاره به مرکز واکسیناسیون شهرداری اهواز اظهار کرد: این مرکز طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در خرداد ماه ۱۴۰۰ مبنی بر اینکه ویروس کرونا مسئله فوری و اصلی است و کشور دچار مشکلاتی بعد از گذراندن چند پیک از کرونا شده بود نیز راه اندازی شد.

وی افزود: به همت رئیس سازمان بسیج شهرداری و با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و بهداشت غرب اهواز این مرکز در محله محروم کوی علوی تحت عنوان مرکز تجمیعی واکسیناسیون غدیر راه اندازی شد.

کاوه پور عنوان کرد: این مرکز در دو شیفت صبح و بعد از ظهر از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۰ در خدمت شهروندان برای انجام خدمات واکسیناسیون فعال است.

وی تصریح کرد: در این مرکز واکسن های مختلف اعم از برکت، سینوفارم و آسترازنکا در اختیار شهروندان قرار میگیرد و به طور متوسط روزانه ۵۰۰ نفر به لحاظ واکسیناسیون خدمات دهی می شوند و تا کنون مردم نیز استقبال خوبی داشته اند.

گفتنی است؛ این سالن در منطقه کوی علوی اهواز به همت سازمان بسیج شهرداری اهواز ، ناحیه بسیج امام حسین (ع) و مرکز بهداشت غرب اهواز واقع شده است و خدمات به مراجعه کنندگان جهت واکسیناسیون هم در اینجا با کیفیت بالا انجام میگیرد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=5507

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.