تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
5
با اتمام تعمیرات اساسی توسط متخصصان نیروگاه رامین؛

واحد ۳۰۵ مگاواتی شماره ۳ نیروگاه رامین اهواز به شبکه سراسری برق کشور متصل شد

  • کد خبر : 10958
  • 30 اردیبهشت 1401 - 0:34
واحد ۳۰۵ مگاواتی شماره ۳ نیروگاه رامین اهواز به شبکه سراسری برق کشور متصل شد
امید جنوب- با اتصال این واحد به شبکه سراسری برق کشور، سطح آمادگی تولید این نیروگاه در تابستان پیش رو بهبود یافت.

به  نقل از روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : خلیل محمدی مدیرعامل نیروگاه رامین با اعلام این خبر و اشاره به رسالت حیاتی این نیروگاه در تامین برق مورد نیاز مردم و صنایع استان خوزستان اظهار داشت: رفع چالشهای فنی نیروگاه بمنظور تقویت سطح آمادگی و تولید پایدار انرژی برق مهمترین رویکرد ماست و خرسندیم با تکیه بر تخصص و تجربه ارزشمند همکاران خود تعمیرات اساسی واحد ۳۰۵ مگاواتی شماره ۳ را با موفقیت به اتمام رسانده و به شبکه سراسری برق کشور متصل نماییم.

محمدی گفت: بهره برداری،تعمیرات و نگهداری از واحدهای نیروگاه رامین دارای پیچیدگی و چالشهای متعددی نسبت به سایر نیروگاههای کشور است و این موضوع با توجه به شرایط اقلیمی منطقه و مصرف بالای این انرژی حیاتی در استان خوزستان نقش موثر و حساس این مجموعه را بیش از پیش حائز اهمیت می کند.

مدیرعامل نیروگاه با اشاره به چالشهای اقتصادی، تحریمهای ظالمانه و مشکلات متعدد در تامین قطعات از بازارهای داخلی و خارجی، نقش کارگاههای جانبی مستقر در نیروگاه بمنظور ساخت،تعمیر و بازسازی قطعات و تجهیزات نیروگاهی را از اقدامات اثرگذار و اساسی در اجرای این پروژه دانست.

وی ضمن تقدیر از همه پرسنل تلاشگر در اجرای این پروژه و همچنین تعمیرات میان دوره ای سایر واحد‌های تولید برق این نیروگاه اظهار امیدواری نمود در پیک برق و تابستان پیش رو با تکیه بر تعهد،تجربه و تخصص ارزشمند این مجموعه شاهد تامین پایدار این انرژی حیاتی و تداوم خدمت رسانی صادقانه به مردم شریف استان خوزستان باشیم . 

لازم بذکر است نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی و مجموع ظرفیت ۱۸۵۰ مگاوات ساعت بزرگترین نیروگاه بخاری کشور و تامین کننده حدود ۳۵% برق مورد نیاز استان خوزستان است.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=10958

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.