تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
5
معاون مسافری راه آهن خبر داد:

هیچ حادثه ریلی در ایام نوروز در خوزستان رخ نداده است

  • کد خبر : 9673
  • 10 فروردین 1401 - 16:09
هیچ حادثه ریلی در ایام نوروز در خوزستان رخ نداده است
امید جنوب - معاون مسافری اداره کل راه آهن جنوب گفت: در حوزه استحفاظی و جغرافیایی اداره راه آهن جنوب هیچ گونه حادثه ریلی در ایام پیک نوروزی و یا تأخیر در حرکت قطارها نداشتیم و همه قطارها تاکنون به موقع حرکت کردند و به موقع هم به مقصد رسیده اند.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب محمد باقر علاقه مند زاده عصر امروز چهارشنبه دهم فروردین ماه ۱۴۰۱ در حاشیه بازدید از نمایشگاه اقوام ایرانی و نوروزگاه ایرانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اداره کل راه آهن جنوب از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۰ تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۱را به عنوان پیک سفرهای نوروزی در نظر گرفته و خدمات ویژه ای در این ایام را به مسافران نوروزی ارائه می کند.

وی افزود: روزانه بیش از ۹۰۰ مسافر به سمت مشهد و همین تعداد مسافر هم به سمت تهران با قطارهای اداره کل راه آهن جنوب جا به جا می شوند. روزانه دو قطار از اهواز به سمت مشهد و سه قطار هم به سمت تهران حرکت می کنند.

معاون مسافری اداره کل راه آهن جنوب درباره اقدامات نوروزی این اداره کل برای استقبال از عید نوروز توضیح داد: در این ایام در ایستگاه مرکزی راه آهن اهواز و ایستگاه راه آهن خرمشهر سفره هفت سین برپا و مسابقه عکاسی بین مسافران نوروزی و جنگ های شادی برگزار شده است.

علاقه مند زاده گفت: تزیین ایستگاه های راه آهن جنوب و مناسب سازی سکوی ایستگاه مرکزی راه آهن اهواز و اجرای سرود و موسیقی به چهار لهجه و زبان مختلف و سبک های مختلف، تأمین روشنایی ایستگاه مرکزی اهواز و گلکاری ورودی آن از جمله کارهای راه آهن جنوب برای استقبال از نوروز بوده است.

وی ادامه داد: در حوزه استحفاظی و جغرافیایی اداره راه آهن جنوب هیچ گونه حادثه ریلی در ایام پیک نوروزی و یا تأخیر در حرکت قطارها نداشتیم و همه قطارها تاکنون به موقع حرکت کردند و به موقع هم به مقصد رسیده اند.

معاون مسافری اداره کل راه آهن جنوب گفت: بلیط فروشی قطارهای راه آهن جنوب عمدتا به صورت الکترونیکی است و خرید بلیط قطارهای محلی درون استان به صورت یک کارت بلیط درآمده است.

وی با بیان این که قیمت بلیط قطارهای درون استانی بسیار به صرفه و ارزان است، افزود: قطار گردشگری امسال برگزار نشد و از سال آینده برنامه آن برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=9673

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.