تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
8

هیات کوهنوردی خوزستان به دنبال میزبانی مسابقات “اسکای رانینگ”

  • کد خبر : 7663
  • 25 دی 1400 - 10:16
هیات کوهنوردی خوزستان به دنبال میزبانی مسابقات “اسکای رانینگ”
امید جنوب- سرپرست هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی خوزستان بااشاره به برنامه‌های این هیات، گفت: به دنبال میزبانی از مسابقات "اسکای رانینگ" در بهبهان هستیم.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از ایسنا عبدالرضا سپهری اظهارکرد: کوهنوردی (دره‌نوردی، قاره‌نوردی، دوی کوهستان و … )و صعودهای ورزشی ( سنگنوردی سالنی) شامل چند رشته هستند که ما در هر دو رشته در حال فعالیت هستیم. ضمن این‌که در بخش صعودهای ورزشی به دنبال گرفتن سالن در شهرهای مختلف برای فعال کردن دیواره‌ها هستیم. البته در شهرهای بهبهان، خرمشهر، رامهرمز و اهواز که دیواره داریم در حال فعالیت در بخش صعودهای ورزشی هستیم.

وی بیان کرد: در بحث مسابقات استعدادهای برتر نیز به دنبال برگزاری یکسری مسابقات هستیم تا ورزشکاران مدنظر را انتخاب کرده و به المپیاد ایرانیان اعزام کنیم. در بخش صعودهای ورزشی هم قصد داریم مسابقاتی را در قالب “جام فجر” برگزار کنیم. همچنین تیم سه نفره هیمالیا نوردی خوزستان متشکل از دو خانم و یک آقا، به همراه یک مربی اکنون در اردوی تیم‌ملی هستند.

سرپرست هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی خوزستان گفت: به دنبال میزبانی از مسابقات “اسکای رانینگ” در بهبهان هستیم که با فدراسیون نیز نامه‌نگاری و مقرر شد که ابتدا در محل، یک دوره مسابقات استانی برگزار کنیم و سپس اقدام به برگزاری مسابقات کشوری کنیم.

وی با بیان این هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی خوزستان روند رو به جلویی دارد، افزود: در گذشته بیش از ۲ هزار و ۹۰۰ نفر بیمه شده ورزشی داشتیم اما در دو سال اخیر با توجه به شیوع کرونا که خیلی از باشگاه ها و سالن‌ها تعطیل شدند، در آمارمان ریزش داشتیم اما عمده مشکل ما در بحث بودجه است که به نوعی متضرر شده ایم اما با بهبود وضعیت می‌توانیم روی اهداف‌مان و ارائه خدمات به جامعه مخاطب‌مان بیشتر کار کنیم. ما قصد داریم با ورود به مدارس در بحث استعدادیابی نیز اقدامات خوبی انجام دهیم.  

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=7663

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.