تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
6

اهواز مستعد پیشرفت بیشتر از شرایط موجود است

  • کد خبر : 8952
  • 09 اسفند 1400 - 13:56
اهواز مستعد پیشرفت بیشتر از شرایط موجود است
امیدجنوب- صبح امروز دوشنبه ۹ اسفند طرح خانه تکانی شهری، پاکسازی و نظافت عمومی شهر با مشارکت شهروندان با حضور شهردار، مدیران مناطق، معاونین و اعضای شورا در بلوار ساحلی کیانپارس اجرا شد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب، رضا امینی صبح امروز در برنامه اجرای طرح خانه تکانی شهری که با مشارکت شهروندان انجام شد، اظهار کرد: اهواز مستعد توسعه بسیار بیشتر از شرایط موجود است و این وظیفه من و شما شهروندان است تا اهواز را به جایگاه و منزلت خود برسانیم.

وی افزود: این طرح در راستای کاهش معضلات شهر و تغییر در باورهای موجود اجرا خواهد شد. باید در حفظ آنچه که داریم تلاش کنیم و برای آنچه که هدف و مطالبه به حق در آینده نزدیک است برنامه ریزی داشته باشیم.

شهردار اهواز با اعلام اینکه بنا است این طرح ادامه دار باشد و هدف اصلی استقبال از مردم و نوروز است، گفت: شهرداری به تنهایی از رفع معضلات شهر بر نمی آید و می طلبد همه مدیران، دلسوزان، هنرمندان، اصحاب رسانه و نیروی انتظامی و همه دستگاههای اجرایی به کمک شهرداری بیایند.

وی با بیان اینکه عنوان این طرح دهه خانه تکانی است، گفت: اول پیرایش اساسی شهر لازم است، آنچه به عنوان نازیبایی تعریف شده است به طور کلی امحا و بخش های موجود تقویت و اضافه شود‌.

امینی اضافه کرد: شهرداری و شورا بسیج شده تا نوروز متفاوتی را رقم بزند و دست نیاز به سمت همه مردم، مدیران و مسئولان شهر دراز می کنیم، همه باید در تحقق این طرح شریک باشیم چرا که شهر متلعق به شخص خاص نیست.

شهردار اهواز با بیان اینکه تقویت زیر ساخت و مدیریت شهری لازمه کار است، تاکید کرد: باید خروجی اقداماتی که انجام می شود ارتقا کیفیت شهر باشد و در صورت تحقق برنامه ها ما نیز نزد مردم نمره قبولی خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: تا کنون در توسعه شهر اهواز اقدامات زیادی انجام شده اما کافی نیست و کارهای بسیاری است که باید همت کنیم تا انجام شود. ثبات مدیریتی و ماندگاری در سمت یکی از موفقیت های شهر است ولی اگر تغییری صورت میگیرد برای پیشرفت شهر است.

امینی با بیان اینکه شرط موفقیت در فاز اول خانه تکانی شهر است، توضیح داد: اگر کسی با طرح خانه تکانی شهری همکاری لازم را نداشته باشد، در حلقه مدیریت جایی نخواهد داشت و این یک هشدار جدی به همه مدیران وابسته به شهرداری، ستادی و خود نیز است.

شهردار اهواز از تغییر رویه پرداخت دستمزد کارکنان شهرداری خبر داد و گفت: امروز اول حقوق کارگر پرداخت می شود و پس از آن کارمندان و مدیران حقوقشان را دریافت می کنند، چرا که پایه های قوی مدیریت شهری کارگران هستند و باید شرایطی را ایجاد کنیم همه احساس کنند نقش موثری دارند.

وی خط قرمز مدیریت شهری را فساد برشمرد و تصریح کرد: اگر در جایی احساس شود که به حقوق شهروندان خدشه ای وارد شده است، با افراد خاطی قطعا برخورد جدی می شود و رفتار آنها بی پاسخ نمی ماند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=8952

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.