تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
6
مژده شهردار اهواز به شهروندان: 

هر هفته یک پروژه افتتاح میکنیم

  • کد خبر : 9848
  • 17 فروردین 1401 - 23:31
هر هفته یک پروژه افتتاح میکنیم
امید جنوب _ رضا امینی شهرداراهواز در جلسه بررسی پروژه های عمرانی که با حضور مدیران ارشد شهرداری برگزار شد گفت: با تلاش و همت مدیران شهری هر سه شنبه یک پروژه افتتاح می کنیم.

به گزارش امید جنوب، رضا امینی شهرداراهواز در جلسه بررسی پروژه های عمرانی که با حضور مدیران ارشد شهرداری برگزار شد گفت: با تلاش و همت مدیران شهری هر سه شنبه یک پروژه افتتاح می کنیم.

رضا امینی بیان کرد: با تلاش مستمر و همت مدیران شهری در شش ماهه اول امسال، سه شنبه هر هفته یک پروژه افتتاح می کنیم و این روال از هفته آینده آغاز می گردد.

وی ادامه داد: شهروندان اهوازی مردمی بسیار کم توقع و قدردان هستند که با کمترین خدمات شهری بیشترین قدردانی ها را انجام می دهند و مدیران مناطق باید مطابق با درخواست مردم عمل کنند.

شهردار اهواز افزود: باید با افزایش کیفیت خدمات شهری و سرعت بخشی به روند پروژه ها، بیش از پیش همراهی مردم را داشته باشیم و قدردان شهروندان باشیم. همراهی مردم می تواند در تسریع فعالیت شهرداری و خدمات دهی کمک شایانی نماید.

امینی گفت: مدیران مناطق برای پیشرفت و آبادانی منطقه خود، باید به مناطق خود تعلق خاطر داشته باشند و منطقه را مانند خانواده خود بدانندوی بیان داشت: در مسیر پیشرفت همیشه سختی ها و سنگ اندازی های وجود دارد و مدیران باید بدانند که فقط با برنامه ریزی دقیق و سخت کوشی است که می توان کار ها پیش برد.

شهردار اهواز افزود: باید سبک مدیریت در اهواز تغییر پیدا کند و از متمرکز شدن فعالیت ها در ستاد فاصله بگیرند که این می طلبد مناطق مستقل تر عمل نمایند.

امینی در پایان خاطرنشان کرد: افتتاح پروژه ها باعث تزریق امیدواری بین مردم می شود و نشاط اجتماعی را در میان شهروندان بالا برده و سبب تقویت روحیه مشارکت آنان در حفظ و نگهداشت شهر می شود.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=9848

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.