تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
30
استاندار خوزستان در نشستی با قرارگاه جهادی جاویدالاثر متوسلیان عنوان کرد؛

نیازمند اقدامات جهادی برای رفع مشکلات استان هستیم/ از ظرفیت‌های مختلف برای رفع مشکلات استان استقبال می‌کنیم

  • کد خبر : 4154
  • 20 مهر 1400 - 9:47
نیازمند اقدامات جهادی برای رفع مشکلات استان هستیم/ از ظرفیت‌های مختلف برای رفع مشکلات استان استقبال می‌کنیم
امید جنوب - استاندار خوزستان گفت: شیوه کاری قرارگاه جهادی حاج احمد متوسلیان بسیار ارزشمند است و یک الگوی خوب به شمار می‌رود که ما نیز از این نهضت استقبال می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از پرتال اطلاع رسانی استانداری خوزستان صادق خلیلیان شامگاه دوشنبه در نشستی با سردار سعید قاسمی فرمانده قرارگاه جهادی جاویدالاثر متوسلیان و دیگر اعضای این قرارگاه در استانداری خوزستان اظهار داشت:  ما در استان نیازمند شیوه‌هایی همچون قرارگاه حاج احمد متوسلیان هستیم چراکه انجام برخی کاها در ساختارهای اداری راه به جایی نمی‌برد و نیازمند این است که خود را از برخی قید و بندها و پیچ و خم‌های اداری رها کنیم.

وی با اشاره به راه های برون رفت مشکلات استان بیان کرد: استان با مشکلاتی گریبان گیر است که ما باید این مشکلات و واقعیت ها را ابتدا بپذیریم و سپس از هر ظرفیتی که می‌تواند برای رفع این مشکلات به استان بیاید کمک بگیریم.

استاندار خوزستان عنوان کرد: خوزستان استانی راهبردی در کشور است و بنا بر فرمایش  حضرت امام خمینی (ره) در دوران دفاع مقدس دین خود را به اسلام ادا کرد با این حال پس از گذشت سال‌ها از هشت سال دفاع مقدس همچنان با مشکلات و مسایلی دست به گریبان است.

وی حاشیه نشینی را یکی از معضلات استان دانست و بیان کرد:  با  توجه به این که ۴۰ درصد منابع بودجه کشور از استان خوزستان تامین می‌شود  وضعیت فعلی شایسته مردم نیست.

خلیلیان با اشاره به این که برخی مشکلات استان ریشه در درون استان دارند بیان کرد: در برخی موارد دستگاه‌های اجرایی و ادارات خود مانع کار یکدیگر می‌شوند.

وی ادامه داد: وظیفه داریم با تمام تلاش خود در این نقطه از کشور و کوشش شبانه روزی  وضعیت استان را سامان دهیم و قطعا برای این کار نیز فرصت چندانی نداریم و نمی توانیم خوزستان را با همین حال رها کنیم،  تصمیمات مهم در استان باید پیش از این که برخی مسایل به بحران تبدیل شوند اتخاذ شوند و کارها با سرعت جلو بروند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=4154

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.