تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
3
مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری:

نگاه سیستماتیک و جامع در شناسایی فرآیندها و فعالیت ها نهادینه گردد

  • کد خبر : 4336
  • 25 مهر 1400 - 9:39
نگاه سیستماتیک و جامع در شناسایی فرآیندها و فعالیت ها نهادینه گردد
امید جنوب - نگاه سیستماتیک و جامع در شناسایی فرآیندها و فعالیت ها نهادینه گردد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری : صبح امروز (شنبه) ۲۴ مهر شصت و یکمین جلسه کمیته راهبری IMS شرکت آغاجاری با حضور مهندس قضایی پور ، مدیران و روسای ادارات برگزار شد.
مهندس پژمان قضائی پور در این جلسه ضمن تبریک سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) بر نهادینه سازی  الزامات نظم و انضباط ادارای در شرکت تاکید کرد . 
مهندس پژمان قضائی پور عنوان کرد : سیستم مدیریت یکپارچه از سیستم های بسیار مهمی است که تمام آنچه تحت عنوان استاندارد است ، باید با دقت عمل و پایش دقیق اجرای شود. 
ایشان با اشاره به شناسایی فرآیندها و فعالیت ها بر اساس استانداردها ، خواستارنهادینه سازی نگاه سیستماتیک و نگاه جامع در فرآیند ها شد.
در این جلسه همچنین مهندس مشعلی نماینده مدیر عامل در سیستم IMS آخرین اقدامات صورت گرفته در خصوص عدم انطباق های ممیزی داخلی و خارجی را تشریح کرد.
وی با اشاره به انتشار خط مشی شرکت با ویرایش جدید افزود : انتظار است این استاندارد ها بعنوان یک نقشه راه در دسترس کارکنان باشد و همه همکاران به آن اهتمام داشته باشند.
تحلیل روند بهبود مداوم سیستم مدیریت یکپارچه ، بررسی ممیزی خارجی و داخلی ، ارائه گزارش اقدامات استقرار سیستم مدیریت امنیت اطلاعات و بررسی عدم انطباق ها در ممیزی داخلی و خارجی از جمله مواردی بود که در این نشست مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=4336

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.