تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
6
شهردار اهواز:

نوید آینده‌ای روشن با هر هفته یک افتتاح در اهواز

  • کد خبر : 11416
  • 18 خرداد 1401 - 8:11
نوید آینده‌ای روشن با هر هفته یک افتتاح در اهواز
امید جنوب- شهردار اهواز گفت: برگزاری هفتگی مراسم افتتاحیه پروژه‌های شهری نوید آینده‌ای روشن را برای این شهر می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از ایمنا، رضا امینی در آئین افتتاحیه بلوار شهید کیهانی، اظهار کرد: هدف از این افتتاحیه‌ها اعلام خدمت و آمادگی برای ادامه مسیر ارائه خدمات با تلاش اعضای شورای اسلامی شهر اهواز است این مراسم هر هفته برگزاری می‌شود تا نوید آینده‌ای روشن برای اهواز، امیدواری برای مردم و دریچه‌ای به سوی شهری نوین باشد.

وی افزود: اگر چه پیرامون بلوار شهید کیهانی هنوز ساختمان‌سازی و خانه‌سازی انجام نشده است، اما به لحاظ کارکرد شهری معبر بسیار ارزشمندی است که نزدیک به ۱۰ دقیقه و ۱۰ کیلومتر مسیر دسترسی ساکنان “کمپلو” را کوتاه می‌کند.

شهردار اهواز ادامه داد: پروژه شهید کیهانی به طول ۲.۵ کیلومتر و با هزینه ۲۵۰ میلیارد ریال از دوره پیش مدیریت شهری اهواز آغاز و امروز افتتاح شد. پروژه‌هایی که افتتاح و تقدیم شهروندان می‌شود، انگیزه‌های سازمانی برای مناطق شهرداری و روحیه نشاط و امید را در شهروندان افزایش می‌دهد.

وی اضافه کرد: مناطق کیان‌شهر و کیان‌آباد معابر احداث نشده فراوانی دارند، با شروع پروژه‌های ضروری ترافیکی این اقدامات در این محله‌ها ادامه خواهد داشت تا شاهد تحول در منطقه دو شهرداری اهواز باشیم، همچنین با احداث این مسیر ساخت و ساز در اطراف آن توسعه می‌یابد و درآمدهای حاصل از آن صرف مناطق کم رخوردار و محروم خواهد شد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=11416

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.