تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024
5
فرمانده سپاه خوزستان؛

نهادینه‌سازی سیره و روش شهدا در جامعه هدفگذاری شود

  • کد خبر : 9287
  • 19 اسفند 1400 - 16:41
نهادینه‌سازی سیره و روش شهدا در جامعه هدفگذاری شود
امید جنوب، فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان شهیدان را چراغ راه هدایت انسان‌ها دانست و گفت: نهادینه سازی سیره و روش شهدا در جامعه باید هدفگذاری شود.

به گزارش ایرنا سردار حسین شاهوارپور پنجشنبه در همایش روز ملی کاروان راهیان نور که در منطقه عملیات والفجر هشت برگزار شد، افزود: در عملیات والفجر هشت شهدای زیادی تقدیم اسلام شدند.

وی ادامه داد: عراق خسارات و تلفات زیادی در پنج استان مرزی ما وارد کرد و تسخیر فاو که نقطه اتصال عراق به خلیج فارس بود در دستور قرار گرفت.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: شرایط برای عبور از اروندرود با جز و مد شدید بسیار سخت بود ولی رزمندگان اسلام برای گوشمالی به دشمن این راه سخت را رفتتد.

وی با بیان اینکه دشمن در این عملیات شکست سنگینی متحمل شد و رزمندگان اسلام به اهداف مورد نظر خود دست یافتند، افزود: والفجر هشت یکی از ارزشمندترین عملیات‌های دوران دفاع مقدس بود.

سردار شاهوارپور بیان کرد: شهدا ولی نعمت ما هستند و مسوولیت سنگینی بر دوش همه ما به ویژه همرزمان‌شان گذاشته‌اند.

شاهد رویش‌های زیادی در انقلاب اسلامی بوده‌ایم

رئیس کل دادگستری استان خوزستان نیز در این همایش گفت: امروز یکی از وظایف ما یادآوری آن مجاهدت‌ها و ایثارگری‌ها است تا تلنگری به همه ما باشد و راه نورانی‌ آنها را ادامه دهیم‌.

حجت‌الاسلام والمسلمین صادق مرادی افزود: عده ای می گویند با گذشت چهار دهه از انقلاب شاهد ریزش هستیم اما باید توجه داشت درکنار این ریزش ها شاهد رویش های بسیاری هم هستیم.

وی ادامه داد: امروز خارج از مرزها برای ارتقای قدرت اسلام درحال دفاع هستیم که البته دشمنان بسیاری درصدد کاهش قدرت نظامی ما هستند.

رییس کل دادگستری خوزستان با اشاره به رشادت رزمندگان در عملیات والفجر هشت گفت: استخوان ارتش عراق در این عملیات خورد شد و این مهم با رشادت و بزرگی رزمندگانی بدست آمد که اخلاص و ایمان را در خود نهادینه کرده بودند.

عملیات والفجر هشت در بهمن سال ۱۳۶۴، با عبور رزمندگان اسلام از رودخانه خروشان اروند، در منطقه عمومی فاو عراق انجام شد و ضمن قطع راه دریایی عراق به خلیج فارس، خسارات سنگینی به ماشین جنگی دشمن بعثی وارد آمد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=9287

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.